Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
European Film Co-productions with a Focus on Southeastern Europe
Boris Matić, 2022, magistrsko delo

Opis: In this master thesis I shall deal with European film co-productions with an emphasis on the functioning of this form of film production in 6 countries of Southeast Europe. Starting from defining the concept of co-productions and their types, short history, agreements that provide the legal framework for their establishment all the way to sources of funding from European public national and supranational funds, broadcasters and production incentive systems. In other words, in this thesis I explain how this joint production adventure works in Europe, as well as in the surrounding countries where I myself work as a film producer. The starting point of the paper is that the authors and producers hail from countries with low audiovisual capacity, and due to high film production prices and lack of funding sources in these countries, they are almost forced to turn to international co-productions for more ambitious film projects. Through the analysis and production study of Father, I speak about the application of the co-production model in filmmaking and the use of almost all types of available European sources of financial closure, which is a successful example of cooperation between producers and filmmakers and collaborators from several European countries. In the practical part of my master’s thesis, I briefly deal with the making of my short fiction film Thursday.
Ključne besede: film, production, co-production, southeast Europe, region, agreements, sources of funding, funds, national, supranational, budget
Objavljeno v RUNG: 01.09.2022; Ogledov: 1666; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (5,47 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Razvoj celovečernega igranega filma do produkcije : Primerjalna študija slovenske predprodukcije
Kaja Horvat, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o filmskem ustvarjanju od razvoja ideje filma do začetka produkcijske faze oziroma snemanja filma. Posveča se natančnemu raziskovanju vseh korakov, ki jih je treba opraviti. Na začetku dela predstavimo idejno fazo, sledi faza razvoja, kjer opišemo ključne naloge od pisanja scenarija do načrta distribucije, razčlenitve scenarija, ustvarjanja proračuna in financiranja filma. V naslednjem delu opišemo fazo predprodukcije, kjer raziskujemo osnovne značilnosti sestave produkcijske in tehnične ekipe, izbora lokacij in izbora igralcev. Teoretični del zaključimo z razlago zavarovanj in pravnih dokumentov, potrebnih za ustvarjanje filma. Nadaljujemo s kvalitativno primerjavo, ki je bila opravljena z intervjuvanjem štirih slovenskih producentov nedavnih celovečernih filmov. Intervjuji so bili opravljeni z Marino Gumzi, producentko filma Zgodbe iz kostanjevih gozdov, Andražem Jeričem, producentom filma Posledice, Ido Weiss, producentko filma Ne pozabi dihati, ter Danijelom Hočevarjem in Uršo Menart, producentom in režiserko filma Ne bom več luzerka. Diplomsko delo zaključimo s povzetimi informacijami o ustvarjanju filma do produkcijske faze, ki so bile pridobljene z opravljenimi intervjuji.
Ključne besede: film, filmska predprodukcija, proračun, snemalni plan, urnik, produkcijska tabla, zavarovanje, financiranje
Objavljeno v RUNG: 05.10.2020; Ogledov: 3187; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh