Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZVOZ VIN KLETI BRDA, Z. O. O., V ZADNJIH DVAJSETIH LETIH
Tereza Valentinčič, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Izvoz je postal zelo pomemben vir prihodkov in nič drugače ni tudi za vino. Slovenska vina so vedno bolj prepoznavna na vinskem zemljevidu in vedno več držav si želi uvažati slovenska vina, zato ni čudno, da so slovenski vinarji na tujih trgih vedno bolj uspešni. Največja izvoznica slovenskih vin je Klet Brda, z. o. o, ki izvaža v že kar 26 držav po svetu. V diplomskem delu se posvetimo izvozu Kleti Brda in izpostavimo tri največje države, v katere izvaža in so si med seboj različne. To so Združene države Amerike, Kitajska in Velika Britanija. Kaj je pomembno, da je izvoz uspešen in kakšna komunikacija je potrebna, da je prodaja uspešna? Skozi intervjuje, ki smo jih opravili z zaposlenimi v Kleti Brda, smo spoznali potek in delo, ki smo ga v diplomskem delu tudi opisali. Izpostavili smo razlike med državami in kakšne metode se uporabljajo, da je prodaja na določenem trgu uspešna. Skozi delo spoznamo, kako poteka izvoz v kleti in kako se je v zadnjih dvajsetih letih spreminjal.
Keywords: izvoz, Klet Brda, z. o. o, Združene države Amerike, Kitajska, Velika Britanija
Published in RUNG: 04.11.2022; Views: 704; Downloads: 16
.pdf Full text (890,46 KB)

2.
Marketinški načrt za vinoteko (vinotoč in kafe bar) : diplomsko delo
Domen Jogan, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je oblikovan marketinški načrt za Vinoteko Jogan. Pri marketinškem načrtovanju smo izhajali iz osnovnih vrednot izbranosti in kakovosti, ki predstavljata osnovo za vse marketinške vsebine in osnovno konkurenčno prednost, s katero se gostinski lokal pozicionira na trgu ter ustvarja svoj želeni tržni delež. Iz vrednot izbranosti in kakovosti sta izpeljana vizija in poslanstvo podjetja ter oblikovani strateški in taktično-operativni cilji za dva segmenta porabnikov, in sicer za stalne domače obiskovalce in naključne turistične obiskovalce. Med domačimi porabniki računamo na porabnike, ki cenijo kakovostno gostinsko storitev in izbranost proizvoda, v segmentu turističnih porabnikov pa predvsem na tiste, ki so za obisk motivirani zaradi posebnosti okoliščin, da so na potovanju. Izbranost in kakovost proizvoda sta eksplicirana v tržnem komuniciranju, ki zajema promocijske procese v obliki oglaševanja in procesa ter okoliščine porabe proizvoda. Bistvenega pomena v marketinškem spletu so zlasti fizični dokazi, ki morajo podpirati osnovno konkurenčno prednost s posredovanjem ustreznih impulzov porabniku na ravni vseh njegovih čutov.
Keywords: diplomske naloge, gostinstvo, vinoteka, vinotoč, bari, marketinški načrt
Published in RUNG: 14.06.2022; Views: 938; Downloads: 53
.pdf Full text (839,58 KB)

3.
Analiza vinskega turizma kot priložnost za vinarje vinorodnega okoliša slovenska Istra : diplomsko delo
Matej Zaro, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Vinski turizem je hitro rastoča ekonomska panoga, ki bi jo glede na geografske danosti slovenske regije in kakovost pridelanega vina bilo vredno ne samo izkoristiti, temveč tudi poglobiti. V diplomski nalogi predstavljamo in preučujemo vinarstvo ter vinogradništvo v povezavi s turizmom v Sloveniji, s poudarkom na okolišu slovenska Istra. Pod drobnogled vzamemo konzorcij Vin Istre in društvo Vinol, kjer izpostavljamo tako dobre prakse, kakor pomankljivosti. Osredotočimo se na vinske festivale, njihov pomen, s poudarkom na festival maceriranih belih vin Orange Wine Festival Izola. Dotaknemo se tudi svetovnih trendov vinske panoge ter kakšen je bil vpliv pandemije Covid-19 na vinski turizem. V diplomski nalogi predstavljamo podjetje Vina Zaro, njegove začetke in možnosti razvoja za prihodnost. Rdeča nit diplomske naloge je iskanje že delujočih dobrih praks in trendov, ki bodo pripomogle k spremembi odnosa do vinskega turizma in odkrivanju novih aktivnosti za razvoj le-tega. Zavedamo se potrebe po mednarodnosti in zgledovanju po tujih uveljavljenih praksah, vendar prepoznamo jedro razvoja tudi v odnosu do mednarodnih potrošnikov, v lokalnih sortah grozdja, reinterpretaciji tradicionalnih pridelovalnih tehnikah, vrednotenju lastne kulturne dediščine, razširitvi ekološke pridelave in spodbujanju interakcije med različni turističnimi panogami.
Keywords: diplomske naloge, vinski turizem, slovenska Istra, vinski festivali, blagovne znamke, Slovenija, vinarstvo Zaro, udomačene sorte
Published in RUNG: 07.10.2021; Views: 1643; Downloads: 134
URL Link to full text
This document has many files! More...

4.
Impact of the label on the purchasing decision process of female Chinese consumers : case, Slovenian wine label
Yue Ma, 2021, undergraduate thesis

Abstract: The packaging is often a way of product communicating with its' consumer. Nowadays there are tons of different styles and ways to label the product to attract new customers. For every market, there is a certain way of packaging and developing a brand of the products due to the difference of the culture, lifestyle and habits. Our work aimed to determine the preferences of Chinese female consumers on various styles of Slovenian wine labels. Slovenian wines are still a rare guest on the shelves of the Chinese market. Thus, this research work gives us an opportunity of finding the best way of entering the market with a product from an unknown wine-producing country for the public and establish the brand. Due to the lack of information in this particular section, we have conducted an online survey to collect more precise data. Therefore, within the questionnaire we have used 5 wine labels from different Slovenian wine cellars with completely diversified design and styles, to compare customer's preferences. With the obtained online questionnaire it can be concluded that Chinese female consumers are most attracted to the whole package of the wine design from the wine's glass bottle, to its' shape as well as certain color preferences of the wine labels.
Keywords: packaging, wine label, brand, Slovenian wine label, Chinese market, Chinese female consumers
Published in RUNG: 15.03.2021; Views: 2394; Downloads: 166
.pdf Full text (1,52 MB)
This document has many files! More...

5.
6.
ANALIZA VINSKEGA TURIZMA V VIPAVSKI DOLINI
Maja Slejko, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Na začetku diplomske naloge smo najprej predstavili zgodovino vinske trte in vina. V naslednjem poglavju je opredeljen pojem turizem in kako se je turizem razvijal v Sloveniji. Zaradi samega naslova diplomskega dela smo opredelili tudi pojem vinski turizem, predstavili njegove prednosti in slabosti ter opredelili vinskega turista. Pri samem vinskem turistu imamo imamo demografske in psihografske značilnosti ter njegove motivacijske dejavnike. Na kratko smo povzeli vinogradništvo in vinarstvo v Sloveniji, preko katerega naloga preide na ožjo vinorodno deželo Primorska in iz te naprej v Vipavsko dolino. Vipavska dolina ima bogato zgodovino kot tudi gastronomijo. Ena od prepoznavnih značilnosti v Vipavski dolini je tudi osmica, na katero prihaja veliko ljudi iz drugih regij ter iz sosednjih držav, najpogosteje iz Italije. Vinska ponudba v dolini je zelo bogata. Pohvalimo se lahko z nekaj avtohtonimi sortami, najbolj znani pa sta zagotovo Zelen in Pinela. Naredili smo tudi manjšo primerjavo med mestom Dunaj v sosednji državi Avstriji in Vipavsko dolino v Sloveniji. Primerjali smo vinogradništvo in vinarstvo, vinoteke, restavracije, kmečke gostilne in nastanitve. Proti koncu diplomske naloge smo se na kratko posvetili tudi Vipavski vinski cesti, za konec pa smo naredili intervju z vinarjem o vinskem turizmu v Vipavski dolini.
Keywords: vinski turizem, 'Zelen' (Vitis Vinifera L.), Vipavska vinska cesta, vinogradništvo, vinarstvo
Published in RUNG: 27.09.2019; Views: 4329; Downloads: 207
.pdf Full text (880,55 KB)

7.
Komunikacija vinske industrije na spletnih družbenih omrežjih v Sloveniji
Karlo Kopjar, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V svetovni vinski industriji je veliko zanimanja za tržno komunikacijo vinske industrije na družbenih omrežjih. Tak način komunikacije je relativno poceni in ob dobri uporabi učinkovit. Kot za vse tipe tržne komunikacije je tudi za tak tip komunikacije potrebno imeti strategijo. Ponujenih nam je več družbenih omrežij, a niso vsa primerna za komunikacijo z našimi strankami oziroma potencialnimi strankami. Slovenija je tradicionalna pridelovalka vina in zato so prebivalci skoraj neprestano v stiku z vinsko kulturo. Slovenci se zanimajo za uživanje domačih in kakovostnih izdelkov. V času višje stopnje brezposelnosti se je zmanjšalo uživanje vina, a je sedaj stanje spet normalno. Tako je primerno komunicirati s Slovenci o vinu na družbenih omrežjih. Zakoni pa omogočajo, da je tak tip komunikacije skoraj neoviran. Z anketo smo iskali odgovore na vprašanja o uporabi družbenih omrežij in uživanju vina. Anketiranci so pokazali zanimanje za že tradicionalne vsebine o vinu. Ugotovili smo, da so ženske bolj primerna ciljna skupina za več različnih tipov vin kot moški. Možno je povzeti, da se družbena omrežja glede vina uporabljajo bolj za to, da spomnijo nekega potrošnika, kot da ga prepričajo, saj se ti bolj zanašajo na priporočila drugih kot na kak drug vir informacij.
Keywords: vino, družbena omrežja, tržno komuniciranje, končni potrošniki, Slovenija
Published in RUNG: 16.01.2019; Views: 3995; Downloads: 143
.pdf Full text (2,00 MB)

8.
REBULA - KRALJICA BRIŠKIH GRIČEV
Vanesa Klinec, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Vitis vinifera L. cv 'Rebula' je najpomembnejša sorta za pridelavo vina v vinorodnem okolišu Goriška brda (tudi Brda). Je del bogate zgodovinske in kulturne dediščine ter velja za sinonim Brd. Ker postaja 'Rebula' zanimiva tudi izven meja Goriških brd, so se briški pridelovalci vina, skupaj s Konzorcijem Brda, odločili za zaščito vina sorte 'Rebula' z oznako PTP. Poleg tega se zadnje čase vedno bolj uveljavlja generična predstavitev sorte 'Rebula' pod skupnimi blagovnimi znamkami, ki so pomembne za povečanje prepoznavnosti tako sorte kot tudi teritorija pridelovanja. V diplomski nalogi smo opisali sorto 'Rebula'; značilnosti vinske trte in vina, njeno zgodovinsko pot ter predstavili pridelavo vina danes. Osredotočili smo se tudi na pomembnost te sorte za Goriška brda, v smislu promocije sorte in teritorija. Drugi del diplomske naloge zajema marketinško raziskavo in pregled situacije na vinskem trgu, pri čemer smo izvedli spletno anketiranje med potrošniki vina. Na podlagi teoretičnih osnov in rezultatov marketinške raziskave smo zasnovali marketinški načrt. Podani so tudi ukrepi in priporočila, ki so pomembni pri uspešni predstavitvi sorte 'Rebula' širši publiki.
Keywords: sorta 'Rebula', Goriška brda, geografska zaščita vina, blagovna znamka, promocija
Published in RUNG: 27.09.2018; Views: 4221; Downloads: 210
.pdf Full text (1,86 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top