Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinški načrt vstopa vinarstva Marko Sirk na nemški in italijanski trg : diplomsko delo
Miha Sirk, 2024, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem raziskoval, kaj je ključnega pomena za vstop našega vinarstva (vina Marko Sirk) na italijanski in nemški vinski trg. Kot mlada blagovna znamka smo zaenkrat prisotni samo na slovenskem trgu, v Italiji pa sodelujemo le z enim manjšim uvoznikom. Namen mojega diplomskega dela je bil zato usmerjen v pomembne korake pri vstopu na nov vinski trg. Opravil sem kvalitativno raziskavo in obdelal podatke sekundarnega gradiva. V teoretičnem delu sem najprej izvedel situacijsko analizo, ki je vključevala analizo trgov ter konkurence, nato pa sem opisal še marketinški splet. V svojem empiričnem delu sem opravil konkretno situacijsko analizo za naše vinarstvo. Vključil sem tudi konkurenco na vinskem trgu ter s tremi izbranimi vinskimi kletmi opravil intervjuje, katere sem nato analiziral tudi v rezultatih in razpravi.
Ključne besede: diplomske naloge, marketinški načrt, vstop na tuje trge, nemški trg, italijanski trg, vinarstvo
Objavljeno v RUNG: 29.02.2024; Ogledov: 197; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

2.
Uvedba blagovne znamke na tuji trg
Javornik Lara, 2023, raz. nal. na višji ali visoki šoli

Ključne besede: blagovne znamke, tuji trgi, izvoz, strategije trženja
Objavljeno v RUNG: 17.11.2023; Ogledov: 481; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Predlog marketinškega načrta za obogatitev ponudbe vinske turistične destinacije : diplomski seminar
Johana Radojević, 2022, raz. nal. na višji ali visoki šoli

Ključne besede: naravna vina, sprostitev v naravi, aktiven oddih, domača hrana
Objavljeno v RUNG: 17.11.2023; Ogledov: 451; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
IZVOZ VIN KLETI BRDA, Z. O. O., V ZADNJIH DVAJSETIH LETIH
Tereza Valentinčič, 2022, diplomsko delo

Opis: Izvoz je postal zelo pomemben vir prihodkov in nič drugače ni tudi za vino. Slovenska vina so vedno bolj prepoznavna na vinskem zemljevidu in vedno več držav si želi uvažati slovenska vina, zato ni čudno, da so slovenski vinarji na tujih trgih vedno bolj uspešni. Največja izvoznica slovenskih vin je Klet Brda, z. o. o, ki izvaža v že kar 26 držav po svetu. V diplomskem delu se posvetimo izvozu Kleti Brda in izpostavimo tri največje države, v katere izvaža in so si med seboj različne. To so Združene države Amerike, Kitajska in Velika Britanija. Kaj je pomembno, da je izvoz uspešen in kakšna komunikacija je potrebna, da je prodaja uspešna? Skozi intervjuje, ki smo jih opravili z zaposlenimi v Kleti Brda, smo spoznali potek in delo, ki smo ga v diplomskem delu tudi opisali. Izpostavili smo razlike med državami in kakšne metode se uporabljajo, da je prodaja na določenem trgu uspešna. Skozi delo spoznamo, kako poteka izvoz v kleti in kako se je v zadnjih dvajsetih letih spreminjal.
Ključne besede: izvoz, Klet Brda, z. o. o, Združene države Amerike, Kitajska, Velika Britanija
Objavljeno v RUNG: 04.11.2022; Ogledov: 1249; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (890,46 KB)

5.
Marketinški načrt za vinoteko (vinotoč in kafe bar) : diplomsko delo
Domen Jogan, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je oblikovan marketinški načrt za Vinoteko Jogan. Pri marketinškem načrtovanju smo izhajali iz osnovnih vrednot izbranosti in kakovosti, ki predstavljata osnovo za vse marketinške vsebine in osnovno konkurenčno prednost, s katero se gostinski lokal pozicionira na trgu ter ustvarja svoj želeni tržni delež. Iz vrednot izbranosti in kakovosti sta izpeljana vizija in poslanstvo podjetja ter oblikovani strateški in taktično-operativni cilji za dva segmenta porabnikov, in sicer za stalne domače obiskovalce in naključne turistične obiskovalce. Med domačimi porabniki računamo na porabnike, ki cenijo kakovostno gostinsko storitev in izbranost proizvoda, v segmentu turističnih porabnikov pa predvsem na tiste, ki so za obisk motivirani zaradi posebnosti okoliščin, da so na potovanju. Izbranost in kakovost proizvoda sta eksplicirana v tržnem komuniciranju, ki zajema promocijske procese v obliki oglaševanja in procesa ter okoliščine porabe proizvoda. Bistvenega pomena v marketinškem spletu so zlasti fizični dokazi, ki morajo podpirati osnovno konkurenčno prednost s posredovanjem ustreznih impulzov porabniku na ravni vseh njegovih čutov.
Ključne besede: diplomske naloge, gostinstvo, vinoteka, vinotoč, bari, marketinški načrt
Objavljeno v RUNG: 14.06.2022; Ogledov: 1437; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (839,58 KB)

6.
Analiza vinskega turizma kot priložnost za vinarje vinorodnega okoliša slovenska Istra : diplomsko delo
Matej Zaro, 2021, diplomsko delo

Opis: Vinski turizem je hitro rastoča ekonomska panoga, ki bi jo glede na geografske danosti slovenske regije in kakovost pridelanega vina bilo vredno ne samo izkoristiti, temveč tudi poglobiti. V diplomski nalogi predstavljamo in preučujemo vinarstvo ter vinogradništvo v povezavi s turizmom v Sloveniji, s poudarkom na okolišu slovenska Istra. Pod drobnogled vzamemo konzorcij Vin Istre in društvo Vinol, kjer izpostavljamo tako dobre prakse, kakor pomankljivosti. Osredotočimo se na vinske festivale, njihov pomen, s poudarkom na festival maceriranih belih vin Orange Wine Festival Izola. Dotaknemo se tudi svetovnih trendov vinske panoge ter kakšen je bil vpliv pandemije Covid-19 na vinski turizem. V diplomski nalogi predstavljamo podjetje Vina Zaro, njegove začetke in možnosti razvoja za prihodnost. Rdeča nit diplomske naloge je iskanje že delujočih dobrih praks in trendov, ki bodo pripomogle k spremembi odnosa do vinskega turizma in odkrivanju novih aktivnosti za razvoj le-tega. Zavedamo se potrebe po mednarodnosti in zgledovanju po tujih uveljavljenih praksah, vendar prepoznamo jedro razvoja tudi v odnosu do mednarodnih potrošnikov, v lokalnih sortah grozdja, reinterpretaciji tradicionalnih pridelovalnih tehnikah, vrednotenju lastne kulturne dediščine, razširitvi ekološke pridelave in spodbujanju interakcije med različni turističnimi panogami.
Ključne besede: diplomske naloge, vinski turizem, slovenska Istra, vinski festivali, blagovne znamke, Slovenija, vinarstvo Zaro, udomačene sorte
Objavljeno v RUNG: 07.10.2021; Ogledov: 2141; Prenosov: 157
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Impact of the label on the purchasing decision process of female Chinese consumers : case, Slovenian wine label
Yue Ma, 2021, diplomsko delo

Opis: The packaging is often a way of product communicating with its' consumer. Nowadays there are tons of different styles and ways to label the product to attract new customers. For every market, there is a certain way of packaging and developing a brand of the products due to the difference of the culture, lifestyle and habits. Our work aimed to determine the preferences of Chinese female consumers on various styles of Slovenian wine labels. Slovenian wines are still a rare guest on the shelves of the Chinese market. Thus, this research work gives us an opportunity of finding the best way of entering the market with a product from an unknown wine-producing country for the public and establish the brand. Due to the lack of information in this particular section, we have conducted an online survey to collect more precise data. Therefore, within the questionnaire we have used 5 wine labels from different Slovenian wine cellars with completely diversified design and styles, to compare customer's preferences. With the obtained online questionnaire it can be concluded that Chinese female consumers are most attracted to the whole package of the wine design from the wine's glass bottle, to its' shape as well as certain color preferences of the wine labels.
Ključne besede: packaging, wine label, brand, Slovenian wine label, Chinese market, Chinese female consumers
Objavljeno v RUNG: 15.03.2021; Ogledov: 2862; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
ANALIZA VINSKEGA TURIZMA V VIPAVSKI DOLINI
Maja Slejko, 2019, diplomsko delo

Opis: Na začetku diplomske naloge smo najprej predstavili zgodovino vinske trte in vina. V naslednjem poglavju je opredeljen pojem turizem in kako se je turizem razvijal v Sloveniji. Zaradi samega naslova diplomskega dela smo opredelili tudi pojem vinski turizem, predstavili njegove prednosti in slabosti ter opredelili vinskega turista. Pri samem vinskem turistu imamo imamo demografske in psihografske značilnosti ter njegove motivacijske dejavnike. Na kratko smo povzeli vinogradništvo in vinarstvo v Sloveniji, preko katerega naloga preide na ožjo vinorodno deželo Primorska in iz te naprej v Vipavsko dolino. Vipavska dolina ima bogato zgodovino kot tudi gastronomijo. Ena od prepoznavnih značilnosti v Vipavski dolini je tudi osmica, na katero prihaja veliko ljudi iz drugih regij ter iz sosednjih držav, najpogosteje iz Italije. Vinska ponudba v dolini je zelo bogata. Pohvalimo se lahko z nekaj avtohtonimi sortami, najbolj znani pa sta zagotovo Zelen in Pinela. Naredili smo tudi manjšo primerjavo med mestom Dunaj v sosednji državi Avstriji in Vipavsko dolino v Sloveniji. Primerjali smo vinogradništvo in vinarstvo, vinoteke, restavracije, kmečke gostilne in nastanitve. Proti koncu diplomske naloge smo se na kratko posvetili tudi Vipavski vinski cesti, za konec pa smo naredili intervju z vinarjem o vinskem turizmu v Vipavski dolini.
Ključne besede: vinski turizem, 'Zelen' (Vitis Vinifera L.), Vipavska vinska cesta, vinogradništvo, vinarstvo
Objavljeno v RUNG: 27.09.2019; Ogledov: 5188; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (880,55 KB)

10.
Komunikacija vinske industrije na spletnih družbenih omrežjih v Sloveniji
Karlo Kopjar, 2018, diplomsko delo

Opis: V svetovni vinski industriji je veliko zanimanja za tržno komunikacijo vinske industrije na družbenih omrežjih. Tak način komunikacije je relativno poceni in ob dobri uporabi učinkovit. Kot za vse tipe tržne komunikacije je tudi za tak tip komunikacije potrebno imeti strategijo. Ponujenih nam je več družbenih omrežij, a niso vsa primerna za komunikacijo z našimi strankami oziroma potencialnimi strankami. Slovenija je tradicionalna pridelovalka vina in zato so prebivalci skoraj neprestano v stiku z vinsko kulturo. Slovenci se zanimajo za uživanje domačih in kakovostnih izdelkov. V času višje stopnje brezposelnosti se je zmanjšalo uživanje vina, a je sedaj stanje spet normalno. Tako je primerno komunicirati s Slovenci o vinu na družbenih omrežjih. Zakoni pa omogočajo, da je tak tip komunikacije skoraj neoviran. Z anketo smo iskali odgovore na vprašanja o uporabi družbenih omrežij in uživanju vina. Anketiranci so pokazali zanimanje za že tradicionalne vsebine o vinu. Ugotovili smo, da so ženske bolj primerna ciljna skupina za več različnih tipov vin kot moški. Možno je povzeti, da se družbena omrežja glede vina uporabljajo bolj za to, da spomnijo nekega potrošnika, kot da ga prepričajo, saj se ti bolj zanašajo na priporočila drugih kot na kak drug vir informacij.
Ključne besede: vino, družbena omrežja, tržno komuniciranje, končni potrošniki, Slovenija
Objavljeno v RUNG: 16.01.2019; Ogledov: 4524; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh