1. |
2. Expectations in Responsive SpacePeter Purg, 2013, znanstveni film, znanstvena zvočna ali video publikacija Opis: These responses by the students and mentors were gathered at the "FOReCAST" (Responsive Art in Public Space) workshop at the Graz University of Technology, Institute of Contemporary Art, Graz (Austria) 2014, conducted within the ADRIART.net project.
The guiding questions were:
- "What do you expect from this workshop?" asked on the first day of the face2face stage (May 6) after a 3-week online collaboration phase; and
- "What was the most important thing that happened to you at this workshop?" asked at the last day (May 16).
Interviewed, shot and edited by pETER Purg, May 2014.
Shot in HD with ActionPro SD20F minicam.
This video is part of a large-scale collective methodology reflection of the teachers involved in several "mobilities" (workshops across the region) of the ADRIART project, "Advancing Digitally Renewed Interactions in Art Teaching".
More about the workshop: adriart.net/mobility-2014-graz .
Visit adriart.net and join facebook.com/adriart.net to stay tuned.
"With the support of the Lifelong Learning, Erasmus, Programme of the European Union. These videos reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein." Ključne besede: ADRIART, student expectations, needs analysis, research, video, experiment Objavljeno v RUNG: 06.07.2016; Ogledov: 4807; Prenosov: 0 |
3. |
4. Učinki prožnih metod in pristopov v interdisciplinarnih delavnicah mednarodnega študijskega programa Medijske umetnosti in praksePeter Purg, 2016, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci Opis: Četudi sistem zagotavljanja kakovosti glede na trenutno veljavna merila in standarde še dopušča rigidnejše oziroma (vase) zaprte izobraževalne koncepte, nas bo v prispevku posebej zanimalo, kako se kakovostno pedagoško delo lahko razvija v okviru (in paradoksu) mednarodne mobilnosti ter projektno-razvojne naravnanosti študijskega programa, oziroma šole. Osredotočili se bomo na konkretno empirijo in izsledke, ki izhajajo iz raziskav in razvoja naprednih izobraževalnih pristopov v dveh evropskih projektih, IDEATE.me in ADRIART.net. Oba sta v študijskem programu Medijske umetnosti in prakse (MAP) vzpostavila neko specifično kakovost, ki pa nima (in ne more imeti) zgolj pozitivnih učinkov na vse deležnike. Primerjalna diskusija izbranih mešanih izvedb interdisciplinarnih delavnic v mednarodnem podiplomskem programu MAP, navezanim na različne razvojne projekte in mobilnostne mehanizme, pokaže pet ključnih pozitivnih dejavnikov: odprtost za skupinsko delo in sodelovalnost; interdisciplinarna komunikacija in moderiranje; večkulturna komunikacija in moderiranje; celovit in odprt učni načrt ter prožna izvedba predmeta; ustrezna povratna informacija (ocena) vsem deležnikom. Ključne besede: kakovost, prožen, metoda, mobilnost, akademski, IDEATE, ADRIART Objavljeno v RUNG: 08.04.2016; Ogledov: 5005; Prenosov: 158 Povezava na datoteko |