1.
Lars von Trier in hiperrealno v filmuAnne Elisabeth Tassel, 2018, diplomsko delo
Opis: Diplomsko delo analizira elemente hiperrealnega v filmskem opusu Larsa von Trierja,
začetnika gibanja Dogma 95. Mlad postmoderni pojem hiperrealnosti poskuša preko tega
diplomskega dela spodbuditi razmislek o napredku filma, družbe in tehnologije. Koncept
hiperrealnosti ter simulacije sta v drugi polovici 20. stoletja raziskovala sociolog in filozof
Jean Baudrillard ter filozof in semiotik Umberto Eco. Proučevala sta pomen reprezentacije
lažnih funkcij, krajev ter življenj v smislu verovanja v neobstoječega, kot je na primer Božiček.
Dela Larsa von Trierja so v tem pogledu umetniško ter vsebinsko sorodni pojmu hiperrealnega v filmu, kar se v veliki meri odraža v strukturi njegovih filmskih likov in zgodb.
Praktični del diplomske naloge sestavlja analiza kratkega igranega filma Živeti v Megabitu ter
opisa produkcijskih in snemalnih faz le-tega.
Ključne besede: Lars Von Trier, Umberto Eco, Jean Baudrillard, Dogma 95, hiperrealnost, virtualnost, film, igra, The Element of Crime, Europa, Dogville, postmodernizem
Objavljeno v RUNG: 01.08.2018; Ogledov: 5670; Prenosov: 203
Celotno besedilo (1,97 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...