Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvedba blagovne znamke na tuji trg
Javornik Lara, 2023, research project (high school)

Keywords: blagovne znamke, tuji trgi, izvoz, strategije trženja
Published in RUNG: 17.11.2023; Views: 535; Downloads: 0
This document has many files! More...

2.
Analiza vinskega turizma kot priložnost za vinarje vinorodnega okoliša slovenska Istra : diplomsko delo
Matej Zaro, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Vinski turizem je hitro rastoča ekonomska panoga, ki bi jo glede na geografske danosti slovenske regije in kakovost pridelanega vina bilo vredno ne samo izkoristiti, temveč tudi poglobiti. V diplomski nalogi predstavljamo in preučujemo vinarstvo ter vinogradništvo v povezavi s turizmom v Sloveniji, s poudarkom na okolišu slovenska Istra. Pod drobnogled vzamemo konzorcij Vin Istre in društvo Vinol, kjer izpostavljamo tako dobre prakse, kakor pomankljivosti. Osredotočimo se na vinske festivale, njihov pomen, s poudarkom na festival maceriranih belih vin Orange Wine Festival Izola. Dotaknemo se tudi svetovnih trendov vinske panoge ter kakšen je bil vpliv pandemije Covid-19 na vinski turizem. V diplomski nalogi predstavljamo podjetje Vina Zaro, njegove začetke in možnosti razvoja za prihodnost. Rdeča nit diplomske naloge je iskanje že delujočih dobrih praks in trendov, ki bodo pripomogle k spremembi odnosa do vinskega turizma in odkrivanju novih aktivnosti za razvoj le-tega. Zavedamo se potrebe po mednarodnosti in zgledovanju po tujih uveljavljenih praksah, vendar prepoznamo jedro razvoja tudi v odnosu do mednarodnih potrošnikov, v lokalnih sortah grozdja, reinterpretaciji tradicionalnih pridelovalnih tehnikah, vrednotenju lastne kulturne dediščine, razširitvi ekološke pridelave in spodbujanju interakcije med različni turističnimi panogami.
Keywords: diplomske naloge, vinski turizem, slovenska Istra, vinski festivali, blagovne znamke, Slovenija, vinarstvo Zaro, udomačene sorte
Published in RUNG: 07.10.2021; Views: 2187; Downloads: 157
URL Link to full text
This document has many files! More...

3.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke : diplomska naloga
Peter Škrlj, 2006, undergraduate thesis

Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Published in RUNG: 19.02.2015; Views: 5171; Downloads: 439
.pdf Full text (1,28 MB)
This document has many files! More...

4.
Analiza blagovne znamke pri podjetju Agrogorica
Andreja Ličer, 2007, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, blagovne znamke, zaščita, prepoznavnost
Published in RUNG: 15.10.2013; Views: 5041; Downloads: 634
URL Link to full text
This document has many files! More...

5.
Penina in vinorodni okoliš kot blagovna znamka
Taras Gašparin, 2011, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, blagovne znamke, trženje, vina, geografsko poreklo, Goriška Brda
Published in RUNG: 15.10.2013; Views: 5867; Downloads: 420
URL Link to full text
This document has many files! More...

Search done in 0.03 sec.
Back to top