1. |
2. Predlog avtentične razlage 120., 121. in 122. člena ZOFVIBožič Zoran, druga izvedena dela Opis: Predlog avtentične razlage treh členov Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja, ki govorijo o učni in delovni obveznosti osnovnošolskih, srednješolskih in višješolskih učiteljev. Po tej razlagi pomeni izpolnitev časovno opredeljene učne obveznosti skupaj s časovno neopredeljenim drugim delom tudi izpolnitev 40-urne tedenske delovne obveznosti. Ključne besede: učna obveznost, delovna obveznost, MIZŠ, SVIZ, ZOFVI, osnovna šola, srednja šola, višja šola 40-urni delovni teden Objavljeno v RUNG: 07.07.2017; Ogledov: 4241; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več... |
3. FLUKTUACIJA IN ODSOTNOST Z DELA V IZBRANIH ORGANIZACIJAHSimon Marolt, 2016, diplomsko delo Opis: Ni skrivnost, da prav vsak, ki ima kapital, lahko ustanovi podjetje ter kupi opremo in stroje, ne more pa kupiti delovne klime in znanja, saj slednje v podjetje prinesejo ljudje, ki se tam zaposlijo, zato mora vodstvo poskrbeti, da se njegovi zaposleni na svojih delovnih mestih dobro počutijo in s svoje strani na ta način podjetju doprinesejo največ, kar lahko.
Prav gotovo drži, da je delovna klima povezana tudi z absentizmom in fluktuacijo. Iz letnih poročil podjetja Mineralka, d. o. o., je izhajalo, da se med obema enotama kažejo velika odstopanja, kar vpliva tako na kvaliteto izdelkov kot na cenovno politiko, ima pa lahko negativen vpliv tudi na druge dejavnike poslovanja družbe kot celote. Zato smo se odločili preveriti delovno klimo v obeh enotah, tako v matični družbi Sloveniji kot tudi v avstrijski podružnici.
V diplomski nalogi najprej na kratko spoznamo teoretična izhodišča absentizma in fluktuacije, sledi predstavitev matične slovenske družbe in avstrijske podružnice. Da bi ugotovili vzroke za absentizem in fluktuacijo, se v nadaljevanju izvede konkretna raziskava obeh pojavov za obdobje dveh poslovnih let, potem pa vsem zaposlenim v obeh podjetjih razdeli anketne vprašalnike, da bi tudi na podlagi njihovih odgovorov ugotovili, kakšne so razlike med podjetjema oz. kateri dejavniki v največji meri vplivajo na oba omenjena pojava kot tudi na splošno zadovoljstvo zaposlenih. V zadnjem delu naloge so predstavljeni rezultati ankete, predlogi za izboljšanje delovne klime in ukrepi, za katere delodajalec pričakuje, da bodo zmanjšali pojavljanje absentizma in fluktuacije v obeh podjetjih. Ključne besede: absentizem, fluktuacija, delovna klima, vprašalnik, analiza, promocija zdravja Objavljeno v RUNG: 27.09.2016; Ogledov: 5374; Prenosov: 273 Celotno besedilo (6,50 MB) |
4. ENERGETSKA IN EKONOMSKA UČINKOVITOST DEMONSTRACIJSKEGA HIDRAVLIČNEGA SISTEMA Z FREKVENČNO VODENO ČRPALKOMilena Ristić, 2015, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo prikazali, kako lahko s frekvenčno vodeno črpalko na demonstracijskem hidravličnem sistemu s spremembo moči delovanja motorja privarčujemo električno energijo in pri tem prečrpamo določeno količino vode do uporabnika, v našem primeru radiatorja.
Del diplomske naloge je posvečen vrednotenju hidravličnega sistema v podjetju Kolektor Sisteh d.o.o. Vrednotenje hidravličnega sistema primerja izračune na podlagi podatkov proizvajalca črpalke, ki smo jo uporabili v našem modelu hidravličnega sistema in meritve na demonstracijskem hidravličnem sistemu pri frekvencah vrtenja črpalke 40 Hz, 45 Hz in 50 Hz, in pri 25 %, 50 %, 75 % in 100 % največjega pretoka skozi ventil. Dobljene rezultate smo prikazali v različnih tabelah in grafih, s katerimi smo kasneje določili delovne točke črpalke v demonstracijskem hidravličnem sistemu. Po dobljenih meritvah smo lahko primerjali učinkovitosti črpalke, in sicer najprej energetsko, potem pa tudi njeno ekonomsko učinkovitost. Ugotovili smo, da je delovanje črpalke pri frekvenci 40 Hz, v primerjavi s frekvencama 45 Hz in 50 Hz, energetsko in ekonomsko bolj učinkovito. Ključne besede: demonstracijski hidravlični sistem, modeliranje, centrifugalna črpalka, delovna točka, energetska učinkovitost črpalke, ekonomska učinkovitost Objavljeno v RUNG: 08.07.2015; Ogledov: 5715; Prenosov: 280 Celotno besedilo (1,92 MB) |
5. |
6. |