1.
Marketing izdelkov iz furnirjaAleksander Boškin, 2006, diplomsko delo
Opis: V diplomski nalogi smo celovito preučili marketing izdelkov iz furnirja, opravili smo podrobno tržno raziskavo, kjer smo analizirali obstoječe odjemalce ter anketirali potencialne odjemalce. Najprej smo na podlagi pridobljenega znanja in teoretičnih osnov predstavili pojma raziskava trga ter razvoj in uvajanje novega izdelka na trg. V nadaljevanju naloge smo predstavili izdelke, ki so predmet raziskave, načrtovali in izvedli natančno raziskavo trga za omenjene izdelke in opredelili položaj obravnavane organizacije na slovenskem trgu. V naslednjem poglavju smo obravnavali koncept segmentiranja in pozicioniranja izdelkov z opisom marketinškega spleta. Posebno pozornost smo namenili določanju možnih odjemalcev za nov izdelek, ter določanju ciljnih skupin za katere smo analizirali njihove značilnosti in potrebe. Z izsledki naloge z uporabo pravilno načrtovane politike in izbrane marketinške strategije bomo pripomogli k boljši prodaji izdelkov iz furnirja.
Ključne besede: diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6708; Prenosov: 454
Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...