Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj tehnik in metod ličenja med 1930-2020 : diplomsko delo
Žaja Kaiser, 2022, diplomsko delo

Ključne besede: ličenje, ličila, tehnike ličenja, kozmetični izdelki, feminizem, diplomske anloge
Objavljeno v RUNG: 23.03.2023; Ogledov: 1664; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
Razstava izdelkov projekta Leo, leo in Španska vas : 2017, 10. maj do 1. junij
Barbara Pregelj, Aleš Cigale, razstava

Ključne besede: razstave, izdelki, motiviranje za branje
Objavljeno v RUNG: 05.01.2018; Ogledov: 4035; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Fructal
Janja Mikuž, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: izdelki, razvoj, novosti, trženje, Fructal, diplomske naloge
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6026; Prenosov: 820
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Marketing izdelkov iz furnirja
Aleksander Boškin, 2006, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo celovito preučili marketing izdelkov iz furnirja, opravili smo podrobno tržno raziskavo, kjer smo analizirali obstoječe odjemalce ter anketirali potencialne odjemalce. Najprej smo na podlagi pridobljenega znanja in teoretičnih osnov predstavili pojma raziskava trga ter razvoj in uvajanje novega izdelka na trg. V nadaljevanju naloge smo predstavili izdelke, ki so predmet raziskave, načrtovali in izvedli natančno raziskavo trga za omenjene izdelke in opredelili položaj obravnavane organizacije na slovenskem trgu. V naslednjem poglavju smo obravnavali koncept segmentiranja in pozicioniranja izdelkov z opisom marketinškega spleta. Posebno pozornost smo namenili določanju možnih odjemalcev za nov izdelek, ter določanju ciljnih skupin za katere smo analizirali njihove značilnosti in potrebe. Z izsledki naloge z uporabo pravilno načrtovane politike in izbrane marketinške strategije bomo pripomogli k boljši prodaji izdelkov iz furnirja.
Ključne besede: diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6139; Prenosov: 448
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Razvoj in uvajanje novega izdelka na ciljni trg
Staš Kodele, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: trženje, novi izdelki, konkurenca, analiza trga, opekarne, diplomske naloge
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 5866; Prenosov: 526
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
8.
9.
Prenova proizvodnega procesa v podjetju Esal
Ana Stanič, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, vlaknocementni izdelki, proizvodnja, organizacija, prenova
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 9763; Prenosov: 446
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh