1. Povezanost zadovoljstva strank in organizacijske klime v izbranem podjetjuNejka Miklavčič, 2022, magistrsko delo Opis: Vsako podjetje si želi imeti čim več lojalnih in zadovoljnih strank, saj so to ljudje, ki se v podjetje vračajo in v svet nosijo dobro besedo o podjetju. Da pa dobimo zveste stranke, ne pomagajo samo promocija, dobre prodajne ponudbe in ostale tehnike prodaje, ampak tudi sama klima v podjetju. Zaposleni so namreč zgled podjetja. In zadovoljen zaposleni bo s svojim delom, dobro voljo in pripadnostjo podjetju pokazal stranki, da je tudi ona zaželena, cenjena in prav tako pomembna kot zaposleni. Z raziskavo zadovoljstva strank in organizacijske klime smo želeli dobiti rezultate, kaj najbolj vpliva na skupno zadovoljstvo stranke in kaj najbolj na pripadnost delavca podjetju. Skupni rezultati pa nam dajo vpogled v povezavo obojega skupaj. Ti so nam namreč pokazali, da na zadovoljstvo strank med drugim najbolj vplivata kakovost postrežbe ter svetovanje zaposlenih. Ti dve lastnosti, pa sta pomembna pokazatelja dobrega in motiviranega zadovoljnega zaposlenega. Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, organizacijska klima, stranke, pripadnost Objavljeno v RUNG: 30.09.2022; Ogledov: 790; Prenosov: 32
Celotno besedilo (847,66 KB) |
2. Analiza značilnosti organizacijske klime v podjetju Vibeks d.o.o. in predlogi izboljšav : diplomsko deloAndraž Žvokelj, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljen teoretični del organizacijske klime in kulture ter praktični del, kjer je bila analizirana organizacijska klima v podjetju Vibeks d.o.o.
Analitični del smo opravili s pomočjo vprašalnika, ki se uporablja kot standardni model za preučevanje organizacijske klime. Nekateri zaposleni so ga prostovoljno izpolnili ter oddali v za to namenjeno škatlo. Zagotovljeno je bilo, da je sodelovanje strogo anonimno, saj smo le tako lahko dobili realno mišljenje zaposlenih ter posledično realne rezultate. Najobsežnejši del vprašalnika je vseboval 70 trditev. Ob njih so bile številke, ki so jih zaposleni obkrožali glede na stopnjo strinjanja s trditvijo. Povpraševali smo tudi o stopnji zadovoljstva pri delu in demografskih značilnostih anketiranih. Na koncu vprašalnika je bil še prostor za predloge in pripombe, vendar se zaposleni niso odločili za podajanje pisnih mnenj. Rezultate anket smo kasneje statistično obdelali in to predstavili v diplomskem delu.
Prišli smo do ugotovitve, da so zaposleni zadovoljni v podjetju ter da je organizacijska klima zadovoljujoča. Kljub temu pa je bilo nekaj kritičnih področij, na katera smo opozorili ter podali predloge za njihovo izboljšanje. Ugotavljali smo tudi razlike med zadovoljstvom zaposlenih glede na starost in spol. Razlike med njihovimi rezultati so presenetljivo visoke in kažejo na to, da so ženske ter starejši v povprečju občutneje zadovoljnejši kot moški ter mlajši zaposleni. Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, organizacijska kultura, analize, vprašalniki Objavljeno v RUNG: 05.10.2021; Ogledov: 1445; Prenosov: 107
Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Značilnosti organizacijske klime v izbrani organizacijiMaida Salanović, 2021, diplomsko delo Opis: Organizacija je vsakodnevno prisotna v človeškem življenju, ker človek s pomočjo organizacije učinkovito opravlja vse svoje naloge. V diplomski nalogi obravnavamo pojma organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v izbrani organizaciji. Pomembna naloga vsake organizacije je vlaganje v ljudi, saj so sposobni in zadovoljni zaposleni ena izmed glavnih konkurenčnih prednosti uspešne organizacije. Zadovoljstvo z delom prestavlja naravnanost do dela. Gre za želeno ali pozitivno čustveno stanje, ki je rezultat posameznikove ocene dela ali doživljanja in izkušenj pri delu. Organizacijska klima ima pomemben vpliv na doseganje ciljev organizacije, zaradi tega je zelo pomembno, ali je klima v organizaciji ugodna ali ne. Vodstvo se mora najprej vprašati, kaj lahko naredi za izboljšanje klime in s tem tudi motivacije zaposlenih. Merjenje organizacijske klime je za gospodarstvo pomembno tudi zato, ker tako dobi povratne informacije o tem, kako dobro izpolnjuje potrebe in pričakovanja zaposlenih. Največjo odgovornost za uspešno organizacijsko klimo v organizaciji ima vodstvo, saj s svojim vodenjem predstavlja zgled zaposlenim. Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, dimenzije organizacijske klime, nezadovoljsto zaposlenih Objavljeno v RUNG: 23.08.2021; Ogledov: 1384; Prenosov: 67
Celotno besedilo (1,66 MB) |
4. Izboljšave metod za raziskave vpliva zaposlenih na njihovo življenjsko okolje : MAGISTRSKO DELOPeter Ferfoglia, 2020, magistrsko delo Opis: Z dobro organizacijsko klimo se povečujeta učinkovitost zaposlenih in uspešnost
organizacije. Namen magistrske naloge je bil preveriti zadovoljstvo zaposlenih v
izbranem podjetju, z uporabo novo zasnovanega kratkega anketiranja za pogosto
preverjanje s hitrim odzivanjem pri težavah, s pomočjo metod Design Thinking in Life
Design.
V empiričnem delu raziskave smo uporabili kvantitativno znanstvenoraziskovalno
metodo. Podatke smo pridobivali s pomočjo dvakratnega anketiranja 32 zaposlenih v
srednje velikem izbranem podjetju. Ugotovili smo, da se je vpliv na zasebno življenje
in delo-podjetje v preteklih treh mesecih nenehno izboljševal od 30,43 % do 3,13 %.
Iz prostodostopnih podatkov smo s podatkovnim rudarjenjem ugotovili tudi stanje v
življenjskem okolju, to pa primerjali s stanjem v podjetju ter razbrali matematične
soodvisnosti. Zasnovali smo predloge za izboljšanje stanja na področju delovnega in
posledično življenjskega okolja ter podali možnosti za nadaljnje raziskovanje.
Ugotovitve naše raziskave bodo koristne za menedžerje in strokovne sodelavce, ki se
ukvarjajo s proučevanjem organizacijske klime in njenim vitkim razvojem človeških
zmožnosti v podjetjih in drugih ustanovah. Uporabljeni pripomoček 'kompas' s hitrim
preverjanjem in odzivanjem je koristen za vitki management človeških virov in je
prilagodljiv za vsako podjetje. S tem se neposredno spremlja medsebojni vpliv
delovnega in življenjskega okolja in omogoča hiter odziv v primeru negativnih
kazalnikov. Namenjanje potrebne pozornosti zaposlenim in njihovim najbližjim pa bo
izboljšalo uspešnost posameznikov in organizacij. Ključne besede: Človeški viri, kakovost dela in življenja, Life Design, menedžment, organizacijska
klima Objavljeno v RUNG: 02.12.2020; Ogledov: 2020; Prenosov: 81
Celotno besedilo (1,78 MB) |
5. ORGANIZACIJSKA KLIMA V IZBRANEM PODJETJUManja Bodiroža, 2020, diplomsko delo Opis: Vsako podjetje ali organizacija si želi, da se njihovi zaposleni v delovnem okolju počutijo sproščeno, razumljivo in spoštujoče, saj s takim vzdušjem v največji meri pripomorejo k boljšemu delovanju samega podjetja oziroma organizacije. Zaradi dobrega počutja v delovnem okolju, zaposleni začnejo ustvarjati pozitivne informacije o organizaciji, sodelavcih, vodstvu in tako pripomorejo k prepoznavnejši podobi samega podjetja. V diplomskem delu je torej podrobno opisan sam pojem »organizacijska klima« in predstavljen skozi natančnejše definiranje vseh dimenzij, ki se uporablja pri raziskovanju »vzdušja« v podjetju. Z anonimnim anketnim vprašalnikom je opravljena raziskava klime v podjetju VRC, s katero se je prepoznalo dejavnike, ki negativno vplivajo na organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Na podlagi končnih rezultatov predlagamo izboljšave slabo ocenjenih dimenzij, ki bodo kasneje podjetju pomagale do izboljšanja organizacijske klime. Ključne besede: Organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, podjetje, organizacija, vzdušje. Objavljeno v RUNG: 03.07.2020; Ogledov: 2658; Prenosov: 106
Celotno besedilo (1,44 MB) |
6. Raziskava organizacijske klime v izbrani organizaciji iz storitvene dejavnostiUrban Černe, 2020, diplomsko delo Opis: V teoretičnem delu pojasnjujemo pojem organizacijske klime in njene ključne dejavnike. Na podlagi štirinajstih dimenzij smo ugotavljali bistvena področja organizacijske klime. Vse dimenzije smo natančno preučili, jih opisali in kasneje analizirali s pomočjo pridobljenih podatkov. V empiričnem delu predstavljamo raziskavo, ki smo jo izvedli z anonimnim anketnim vprašalnikom na izbranem oddelku, rezultate smo prikazali grafično in predlagali ukrepe za odpravo neustreznih stanj organizacijske klime. Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo, storitvena dejavnost, dimenzije organizacijske klime, raziskava, izbrana organizacija Objavljeno v RUNG: 03.07.2020; Ogledov: 2395; Prenosov: 89
Celotno besedilo (1,33 MB) |
7. Merjenje notranje organizacijske klime in njen vpliv na uspešnost v izbrani organizacijiValter Gorjan, 2018, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo zajema področje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani organizaciji. Na razpoloženje zaposlenih v organizaciji vplivajo različni dejavniki, kot so komunikacija, usposabljanje, medosebni odnosi, vodenje in pripadnost organizaciji. Vse to je pri raziskovanju organizacijske klime treba podrobno analizirati. Tema diplomskega dela je bila izbrana, ker doslej v izbrani organizaciji ni bila še nikoli opravljena tovrstna raziskava. S pomočjo le-te je mogoče prepoznati dejavnike, ki negativno vplivajo na klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati analize namreč kažejo, da organizacijska klima znotraj izbrane organizacije trenutno ni najbolj ustrezna, zato so v diplomskem delu podani predlogi in smernice za njeno izboljšanje. Predlogi se posebej dotikajo sledečih slabše ovrednotenih področij s strani zaposlenih: notranje komuniciranje, razvoj kariere, nagrajevanje, strokovno usposabljanje, motiviranost in zavzetost. Ključne besede: organizacijska klima, merjenje organizacijske klime, dimenzije organizacijske klime, zadovoljstvo, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, informiranje, motivacija, nagrajevanje, kariera, vodenje, komunikacija, medosebni odnosi, izobraževanje, usposabljanje Objavljeno v RUNG: 12.03.2019; Ogledov: 3041; Prenosov: 144
Celotno besedilo (2,08 MB) |
8. Odnosi med zaposlenimi na delovnem mestu in zadovoljstvo strank v storitvenem podjetjuBenjamin Curk, 2018, diplomsko delo Opis: Cilj diplomskega dela je bil, da z rezultati raziskav in pravilnimi metodami dosežemo boljše odnose med zaposlenimi in posledično večje zadovoljstvo strank. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšna je organizacijska klima v organizaciji in kako to vpliva na stranke, ki organizacijo obiskujejo z namenom, da jim le ta opravi želene storitve. Med zaposlenimi in strankami smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je služil za raziskavo organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. Z rezultati raziskave in ustreznimi spoznanji smo pripravili konkretne predloge vodstvu podjetja za izboljšanje organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. V raziskavi so sodelovali vsi zaposleni podjetja Maxisport d.o.o. in naključne stranke v podjetju Ključne besede: Organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje klime, zadovoljstvo strank Objavljeno v RUNG: 18.12.2018; Ogledov: 3471; Prenosov: 198
Celotno besedilo (1,06 MB) |
9. Analiza organizacijske klime v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.Kaja Brankovič, 2018, diplomsko delo Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pojem organizacijske klime ter njene dejavnike. Diplomska naloga je razdeljena na poglavja za lažjo preglednost in razumevanje. Ključne točke organizacijske klime smo preverjali na podlagi štirinajstih dimenzij organizacijske klime. Vsako izmed dimenzij smo podrobno opredelili ter analizirali na podlagi pridobljenih odgovorov. Empirični del diplomskega dela je zasnovan na anketi, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.. V raziskovalnem delu smo interpretirali rezultate skozi tabele in grafe ter predlagali možnosti za izboljšavo obstoječega stanja. Ključne besede: organizacijska klima, Codognotto d. o. o., odnosi, zadovoljstvo, predlogi Objavljeno v RUNG: 01.10.2018; Ogledov: 3113; Prenosov: 159
Celotno besedilo (1,20 MB) |
10. ORGANIZACIJSKA KLIMA NA OSNOVNI ŠOLI MIHA PINTER TOLEDOGašper Petan, 2017, diplomsko delo Opis: Organizacijska klima je vzdušje, ki obstaja v določeni skupini in posledično vpliva na to, kako se ljudje obnašajo. Prisotna je v vsaki organizaciji ne glede na to, ali se je zaposleni zavedajo ali ne. Šolska klima označuje vzdušje v šoli, to pomeni, kako se počutijo učitelji kot zaposleni in učenci ter kakšni so odnosi med njimi.
Za vsako organizacijo kot tudi skupnost je pomembno, da je v njenem delovnem okolju ugodna organizacijska klima. Za svoje diplomsko delo smo izbrali Osnovno šolo Mihe Pintarja Toleda v Velenju, kjer smo proučili organizacijsko klimo. Vlada lahko dobra ali slaba klima. Če je slaba, jo želimo spremeniti, vendar pa jo moramo prej proučiti, kar pomeni najti vzroke za njen nastanek.
Za zaposlene smo pripravili vprašalnik, ki smo ga oblikovali na spletni strani www.1ka.si, nato smo anketo poslali anketirancem. Rezultate smo analizirali z uporabo programa Microsoft Excel in pripravili podatke v obliki grafov ter samih vrednosti.
Ugotovili smo, da se mora Osnovna šola Mihe Pintarja Toleda oziroma njeno vodstvo posvetiti predvsem dimenziji, ki je najslabše ocenjena, in to je dimenzija nagrajevanja. Ključne besede: Organizacijska klima, osnovna šola, šolska klima. Objavljeno v RUNG: 20.04.2017; Ogledov: 4436; Prenosov: 247
Celotno besedilo (1,75 MB) |