Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in didaktizacija izbranih besedil mladinske književnosti z literarnimi liki čarovnic in mačk oziroma mačkov
Vanesa Vodovnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga se začne s teoretičnim delom o spolnih stereotipih in stereotipih čarovnice. V nadaljevanju analiziram literarne like čarovnice in mačke oziroma mačka v izbranih delih mladinske literature, pri čemer sem pozorna, kako stereotipno so ti liki predstavljeni. Raziskovala sem tudi, ali so avtorji oziroma avtorice literarnim likom mačk oziroma mačkov dali dar govora ter če so jim določili spol. Vključena so različna mladinska literarna besedila, in sicer Harry Potter, Coprniški muc, Ognjeno rdeča Friderika, Coraline, Čarobni napoj ali Satanarheolažgenialkopeklenski punč želja, Čira čara muc, Čarovnica Vilma in Čarovnica in mavrična mačka. Na koncu ponudim didaktizacijo treh analiziranih del, eno izmed njih pa tudi realiziram v obliki osnovnošolske učne ure.
Ključne besede: analiza, čarovnice, mačke, mladinska literatura, spolni stereotipi, čarovniški stereotipi, didaktizacija, osnovna šola
Objavljeno v RUNG: 16.12.2019; Ogledov: 4512; Prenosov: 261
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

2.
Pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli
Lara Brankovič, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli. Osrednji cilji učnega načrta slovenščine v osnovni šoli (Poznanovič Jezeršek, 2011) so razumevanje, doživljanje in vrednotenje, povsem pa je pozabljen čustveni vidik branja in poslušanja besedila. V teoretičnem delu magistrskega dela najprej predstavimo čustva, vlogo čustev pri branju in pomen bralne motivacije, v nadaljevanju se posvetimo čustvom pri pouku književnosti v osnovni šoli – pomen in vpliv na učitelje in učence, osvetlimo pomembne točke učnega načrta slovenščine za osnovne šole, predstavimo potrebne kompetence učitelja in tri različne metode dela pri poučevanju književnosti. V empiričnem delu magistrskega dela predstavimo rezultate empiričnega preizkusa, in sicer rezultate intervjujev z učiteljicami, rezultate anketnih vprašalnikov ter preverjanj znanja, ki so jih oddali učenci po izvedbi vseh treh šolskih ur književnosti, kjer smo pri vsaki šolski uri uporabili različno metodo dela – šolsko interpretacijo, bralnomotivacijsko strategijo in glasno interpretativno branje. Magistrsko nalogo sklepa ugotovitev, da učiteljice s svojim čustvovanjem, osebnostjo, branjem in odzivi na prebrano pomembno vplivajo na čustveno aktivnost učencev ter da so učenci najbolj čustveno aktivni pri glasnem interpretativnem branju in poslušanju.
Ključne besede: didaktika, književnost, osnovna šola, čustva, šolska interpretacija, bralnomotivacijska strategija, glasno interpretativno branje
Objavljeno v RUNG: 30.09.2019; Ogledov: 4752; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (850,35 KB)

3.
Predlog avtentične razlage 120., 121. in 122. člena ZOFVI
Božič Zoran, druga izvedena dela

Opis: Predlog avtentične razlage treh členov Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja, ki govorijo o učni in delovni obveznosti osnovnošolskih, srednješolskih in višješolskih učiteljev. Po tej razlagi pomeni izpolnitev časovno opredeljene učne obveznosti skupaj s časovno neopredeljenim drugim delom tudi izpolnitev 40-urne tedenske delovne obveznosti.
Ključne besede: učna obveznost, delovna obveznost, MIZŠ, SVIZ, ZOFVI, osnovna šola, srednja šola, višja šola 40-urni delovni teden
Objavljeno v RUNG: 07.07.2017; Ogledov: 4181; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
ORGANIZACIJSKA KLIMA NA OSNOVNI ŠOLI MIHA PINTER TOLEDO
Gašper Petan, 2017, diplomsko delo

Opis: Organizacijska klima je vzdušje, ki obstaja v določeni skupini in posledično vpliva na to, kako se ljudje obnašajo. Prisotna je v vsaki organizaciji ne glede na to, ali se je zaposleni zavedajo ali ne. Šolska klima označuje vzdušje v šoli, to pomeni, kako se počutijo učitelji kot zaposleni in učenci ter kakšni so odnosi med njimi. Za vsako organizacijo kot tudi skupnost je pomembno, da je v njenem delovnem okolju ugodna organizacijska klima. Za svoje diplomsko delo smo izbrali Osnovno šolo Mihe Pintarja Toleda v Velenju, kjer smo proučili organizacijsko klimo. Vlada lahko dobra ali slaba klima. Če je slaba, jo želimo spremeniti, vendar pa jo moramo prej proučiti, kar pomeni najti vzroke za njen nastanek. Za zaposlene smo pripravili vprašalnik, ki smo ga oblikovali na spletni strani www.1ka.si, nato smo anketo poslali anketirancem. Rezultate smo analizirali z uporabo programa Microsoft Excel in pripravili podatke v obliki grafov ter samih vrednosti. Ugotovili smo, da se mora Osnovna šola Mihe Pintarja Toleda oziroma njeno vodstvo posvetiti predvsem dimenziji, ki je najslabše ocenjena, in to je dimenzija nagrajevanja.
Ključne besede: Organizacijska klima, osnovna šola, šolska klima.
Objavljeno v RUNG: 20.04.2017; Ogledov: 4981; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

5.
Preučevanja Krasa v osnovni šoli
Suzana Vidmar, 2011, magistrsko delo

Ključne besede: Kras, Pivška kotlina, terensko delo, raziskovalno delo, osnovna šola, magistrske naloge
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6083; Prenosov: 479
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Slovenski jezik v šolstvu
Ivana Vekjet Frančeškin, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, slovenščina, učni jezik, razsvetljenstvo, osnovna šola
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 5887; Prenosov: 408
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Dokumentiranje šolskega računalniškega omrežja in zaščite podatkov v njem
Marko Spetič, 2005, diplomsko delo

Opis: Pregledna in ažurirana tehnična dokumentacija je za uspešno poslovanje ustanove nujna. Ker so računalniški programi za dokumentiranje zelo izpopolnjeni, lahko z računalniško podporo odpravimo številne nevšečnosti, ki se pojavljajo z zastarelo papirno dokumentacijo. Tehnične risbe in besedila hitreje posodobimo brez odvečnih popravkov, ki jih zahteva papir. Bistveno je predvsem to, da lahko kadarkoli in od koderkoli dostopamo do želenih podatkov in jih tudi uspešno priredimo v najkrajšem možnem času. Čas, ki ga s tem prihranimo, lahko uporabimo za ostala pomembna dela. V okviru diplomske naloge smo izdelali računalniško podprto dokumentacijo šolskega računalniškega omrežja in zaščite podatkov v njem. Obravnavana osnovna šola je bila pred leti v večjem delu adaptirana, zato dosedanja tehnična dokumentacija ne ustreza večdejanskemu stanju. z računalniško podprto dokumentacijo smo računalniško strojno opremo popisali, tako da skupaj s posnetki mrežne napeljave ustrezajo dejanskemu stanju na šoli. Poleg strojne opreme smo vključili še računalniško programsko opremo, ki skrbi za nemoteno delo uporabnikov in varovanje šolskega omrežnega sistema. Posvetili smo se tudi fizični zaščiti podatkov in programski varnostni opremi, ki sta zelo pomembna dejavnika pri delovanju računalniškega omrežja.
Ključne besede: diplomske naloge, računalniško omrežje, dokumentacija, računalniško projektiranje, osnovna šola, zaščita podatkov
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6927; Prenosov: 482
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh