Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza skladnosti koncepta poslovnega dogodka s ciljem utrjevanja strategije lastne blagovne znamke v visokotehnološkem podjetju
Jani Pavletič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili pretežno na organizacijo poslovnega dogodka in njegovo skladnostjo s poslovnimi in strateškimi cilji podjetja. Govorili bomo pretežno o eni izmed poslovnih enot podjetja Instrumentation Technologies, in sicer poslovni enoti Libera. Podjetje Instrumentation Technologies vsakoletno organizira pomemben poslovno-marketinški dogodek, ki je eden glavnih komunikacijskih orodij za pridobivanje povratnih informacij s strani končnih odjemalcev. Izvedli smo analizo obstoječega stanja v podjetju, analizirali ciljni segment, konkurenco in pretekle poslovno-marketinške dogodke Libera Workshop. Na koncu smo podali tudi rezultate anket o zadovoljstvu udeležencev letošnjega dogodka Libera Workshop in predloge za nadaljnjo delo. Namen diplomskega dela je ugotoviti skladnost koncepta in organizacije poslovno-marketinškega dogodka Libera Workshop z vizijo in poslovnimi cilji podjetja Instrumentation Technologies na podlagi teoretičnih izhodišč in izvedbe empirične raziskave.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...nstrumentation Technologies vsakoletno organizira pomemben poslovno-marketinški dogodek, ki je eden glavnih komunikacijskih orodij za...
Keywords: Strateški marketing, poslovno-marketinški dogodek, marketinško komuniciranje.
Published: 25.09.2017; Views: 2758; Downloads: 183
.pdf Fulltext (1,06 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top