1. |
2. |
3. Zelena ekonomija in trajnostni razvoj obnovljivih virov energije : izobraževalni program Odkrivanje možnosti za nove priložnostiDrago Papler, 2013, drugo učno gradivo Ključne besede: elektroenergetika, obnovljivi viri, zelena energija, proizvodnja, poraba, sončne elektrarne, hidroelektrarne, bioplinarne, trajnostni razvoj, učinkovitost, ekologija, raziskave, promocija Objavljeno v RUNG: 03.06.2020; Ogledov: 2336; Prenosov: 0 |
4. |
5. Energetski informacijski sistem : orodje za modele upravljanja z energijoDrago Papler, 2016, strokovni članek Ključne besede: energetika, informatika, upravljanje, energetski management, orodja, raziskave, razvoj, analize, izobraževanje, promocija Objavljeno v RUNG: 15.05.2020; Ogledov: 2056; Prenosov: 0 |
6. |
7. |
8. REBULA - KRALJICA BRIŠKIH GRIČEVVanesa Klinec, 2018, diplomsko delo Opis: Vitis vinifera L. cv 'Rebula' je najpomembnejša sorta za pridelavo vina v vinorodnem okolišu Goriška brda (tudi Brda). Je del bogate zgodovinske in kulturne dediščine ter velja za sinonim Brd. Ker postaja 'Rebula' zanimiva tudi izven meja Goriških brd, so se briški pridelovalci vina, skupaj s Konzorcijem Brda, odločili za zaščito vina sorte 'Rebula' z oznako PTP. Poleg tega se zadnje čase vedno bolj uveljavlja generična predstavitev sorte 'Rebula' pod skupnimi blagovnimi znamkami, ki so pomembne za povečanje prepoznavnosti tako sorte kot tudi teritorija pridelovanja.
V diplomski nalogi smo opisali sorto 'Rebula'; značilnosti vinske trte in vina, njeno zgodovinsko pot ter predstavili pridelavo vina danes. Osredotočili smo se tudi na pomembnost te sorte za Goriška brda, v smislu promocije sorte in teritorija.
Drugi del diplomske naloge zajema marketinško raziskavo in pregled situacije na vinskem trgu, pri čemer smo izvedli spletno anketiranje med potrošniki vina. Na podlagi teoretičnih osnov in rezultatov marketinške raziskave smo zasnovali marketinški načrt. Podani so tudi ukrepi in priporočila, ki so pomembni pri uspešni predstavitvi sorte 'Rebula' širši publiki. Ključne besede: sorta 'Rebula', Goriška brda, geografska zaščita vina, blagovna znamka, promocija Objavljeno v RUNG: 27.09.2018; Ogledov: 4209; Prenosov: 210
Celotno besedilo (1,86 MB) |
9. Analiza psihosocialnih tveganj na delovnem mestu v izbrani organizacijiMaja Tišma, 2017, diplomsko delo Opis: Delodajalec je dolžan poskrbeti, da je vsak, ki je redno ali začasno zaposlen v njegovem podjetju, že pred začetkom nastopa na delovnem mestu poučen o varnosti na delovnem mestu in o varstvu pred požarom. Dejavniki, kot so nezadostno znanje, različne spretnosti in navade ter nezadostna usposobljenost delavcev za varno delo, so ključnega pomena za nastanek poškodb pri delu. S tem so seznanjeni tudi v podjetju Mahle Letrika, d. d.; enem izmed največjih proizvodnih podjetij v Sloveniji z več kot 50-letno tradicijo. Z novo skupino za promocijo zdravja poskušajo koncept »zdravega delovnega mesta« v upanju, da ta postane navada in ne dolžnost, čim bolj približati zaposlenim.
V nalogi se bomo osredotočili predvsem na področje stresa na delovnem mestu. Psihosocialna tveganja in stres, povezan z delom, so med najtežjimi izzivi na področju varnosti in zdravja pri delu, ki jih je mogoče s pravim pristopom preprečiti in uspešno obvladovati ne glede na velikost ali vrsto podjetja. S pomočjo rezultatov naše ankete bodo oblikovani preventivni in kurativni ukrepi za zmanjševanje psihosocialnih tveganj ter izboljšanje ocene tveganja na delovnem mestu. Ključne besede: Mahle Letrika, d. d., varnost in zdravje na delovnem mestu, varstvo pred požarom, promocija zdravja, stres na delovnem mestu, psihosocialna tveganja Objavljeno v RUNG: 10.07.2017; Ogledov: 4564; Prenosov: 271
Celotno besedilo (1,41 MB) |
10. FLUKTUACIJA IN ODSOTNOST Z DELA V IZBRANIH ORGANIZACIJAHSimon Marolt, 2016, diplomsko delo Opis: Ni skrivnost, da prav vsak, ki ima kapital, lahko ustanovi podjetje ter kupi opremo in stroje, ne more pa kupiti delovne klime in znanja, saj slednje v podjetje prinesejo ljudje, ki se tam zaposlijo, zato mora vodstvo poskrbeti, da se njegovi zaposleni na svojih delovnih mestih dobro počutijo in s svoje strani na ta način podjetju doprinesejo največ, kar lahko.
Prav gotovo drži, da je delovna klima povezana tudi z absentizmom in fluktuacijo. Iz letnih poročil podjetja Mineralka, d. o. o., je izhajalo, da se med obema enotama kažejo velika odstopanja, kar vpliva tako na kvaliteto izdelkov kot na cenovno politiko, ima pa lahko negativen vpliv tudi na druge dejavnike poslovanja družbe kot celote. Zato smo se odločili preveriti delovno klimo v obeh enotah, tako v matični družbi Sloveniji kot tudi v avstrijski podružnici.
V diplomski nalogi najprej na kratko spoznamo teoretična izhodišča absentizma in fluktuacije, sledi predstavitev matične slovenske družbe in avstrijske podružnice. Da bi ugotovili vzroke za absentizem in fluktuacijo, se v nadaljevanju izvede konkretna raziskava obeh pojavov za obdobje dveh poslovnih let, potem pa vsem zaposlenim v obeh podjetjih razdeli anketne vprašalnike, da bi tudi na podlagi njihovih odgovorov ugotovili, kakšne so razlike med podjetjema oz. kateri dejavniki v največji meri vplivajo na oba omenjena pojava kot tudi na splošno zadovoljstvo zaposlenih. V zadnjem delu naloge so predstavljeni rezultati ankete, predlogi za izboljšanje delovne klime in ukrepi, za katere delodajalec pričakuje, da bodo zmanjšali pojavljanje absentizma in fluktuacije v obeh podjetjih. Ključne besede: absentizem, fluktuacija, delovna klima, vprašalnik, analiza, promocija zdravja Objavljeno v RUNG: 27.09.2016; Ogledov: 4884; Prenosov: 271
Celotno besedilo (6,50 MB) |