Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Identifikacija aplikacij in ovrednotenje tržnega potenciala za tehnologijo Celeris
Nejc Bat, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...naloge, elektromotorji, analiza trga, SWOT analiza, tržni kanali, segmentacija, ...
Ključne besede: diplomske naloge, elektromotorji, analiza trga, SWOT analiza, tržni kanali, segmentacija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3646; Prenosov: 374
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Modelling speleogenesis in transition from pressurised to free surface flow
Matija Perne, 2012, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...kraški vodonosniki, kraški kanali, speleogeneza, numerično modeliranje, tok s prosto gladino,...
Ključne besede: kraški vodonosniki, kraški kanali, speleogeneza, numerično modeliranje, tok s prosto gladino, disertacije
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3806; Prenosov: 280
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
Jovan Sošić, 2021, diplomsko delo

Opis: Cilj in namen digitalnega marketinga je povezati ponudbo in povpraševanje. Digitalni marketing se osredotoča na stranko,ter z uporabo različnih oglaševalskih orodij omogoča različne in poceni pristope do potencijalnih strank in tako omogoča prihranek virov in denarja. Stranka lahko brska po ponudbah in idejah iz udobja svojega doma, tržni strokovnjaki pa lahko delajo celo od doma, še posebej, če uporabljajo eno najbolj priljubljenih platform danes, družbene medije. V diplomskem delu smo se osredotočili na uporabo storitve GoogleAds, oglaševalskega orodja za promoviranje poslovnih storitev podjetja Busness Solutons. Preučili smo, kako ustvariti oglaševalsko kampanjo in kaj so najbolj pomembni dejavniki pri pripravi oglaševalske kampanje z Google Ads. Podjetje je na ta način pridobilo večjo prisotnost na spletu in posledično nove stranke.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...povečanje prodaje, družbena omrežja, GoogleAds, marketinške strategije, kanali digitalnega marketinga...
Ključne besede: diplomske naloge, digitalni marketing, optimizacija spletnih strani, povečanje prodaje, družbena omrežja, GoogleAds, marketinške strategije, kanali digitalnega marketinga
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 253; Prenosov: 18
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh