Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Značilnosti organizacijske klime v izbrani organizaciji
Maida Salanović, 2021, diplomsko delo

Opis: Organizacija je vsakodnevno prisotna v človeškem življenju, ker človek s pomočjo organizacije učinkovito opravlja vse svoje naloge. V diplomski nalogi obravnavamo pojma organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v izbrani organizaciji. Pomembna naloga vsake organizacije je vlaganje v ljudi, saj so sposobni in zadovoljni zaposleni ena izmed glavnih konkurenčnih prednosti uspešne organizacije. Zadovoljstvo z delom prestavlja naravnanost do dela. Gre za želeno ali pozitivno čustveno stanje, ki je rezultat posameznikove ocene dela ali doživljanja in izkušenj pri delu. Organizacijska klima ima pomemben vpliv na doseganje ciljev organizacije, zaradi tega je zelo pomembno, ali je klima v organizaciji ugodna ali ne. Vodstvo se mora najprej vprašati, kaj lahko naredi za izboljšanje klime in s tem tudi motivacije zaposlenih. Merjenje organizacijske klime je za gospodarstvo pomembno tudi zato, ker tako dobi povratne informacije o tem, kako dobro izpolnjuje potrebe in pričakovanja zaposlenih. Največjo odgovornost za uspešno organizacijsko klimo v organizaciji ima vodstvo, saj s svojim vodenjem predstavlja zgled zaposlenim.
Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, dimenzije organizacijske klime, nezadovoljsto zaposlenih
Objavljeno v RUNG: 23.08.2021; Ogledov: 1384; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

2.
Zadovoljstvo zaposlenih in stopnja stresa v dveh izbranih proizvodnih podjetjih
Jana Gregorič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo na podlagi izbrane literature predstavili pomen ravnanja z ljudmi pri delu, pomembnost pridobitve standardov kakovosti ter pomen človeškega kapitala za podjetje kot intelektualne lastnine. Zadovoljstvo zaposlenih ima velik vpliv na uspešnost podjetja. Opredelili smo zadovoljstvo zaposlenih ter ključne dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Razložili in opredelili smo stres na delovnem mestu, dejavnike, ki ga povzročajo, ter vzroke. Poudarek smo dali predstavitvi negativnega in pozitivnega stresa ter kakšne posledice ima na osebo. Opisali smo bolezni, povezane s stresom, ter kakšni stroški nastanejo zaradi stresa. Predstavili smo delovanje Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu ter kakšen pomen ima pravilno obvladovanje stresa in psihosocialnih tveganj. Zadovoljstvo zaposlenih in vplive stresa smo preverili v praktičnem delu magistrske naloge. Empirično nalogo zajema anketa, s katero smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih in stopnjo stresa v dveh izbranih podjetij. Štiri hipoteze smo s pomočjo ankete potrdili oziroma ovrgli. Ugotovitev glavne hipoteze je, da je stres tesno povezan z zadovoljstvom zaposlenih.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, stres na delovnem mestu, dejavniki stresa, empirična raziskava.
Objavljeno v RUNG: 28.10.2020; Ogledov: 2114; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

3.
Odnosi med zaposlenimi na delovnem mestu in zadovoljstvo strank v storitvenem podjetju
Benjamin Curk, 2018, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je bil, da z rezultati raziskav in pravilnimi metodami dosežemo boljše odnose med zaposlenimi in posledično večje zadovoljstvo strank. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšna je organizacijska klima v organizaciji in kako to vpliva na stranke, ki organizacijo obiskujejo z namenom, da jim le ta opravi želene storitve. Med zaposlenimi in strankami smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je služil za raziskavo organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. Z rezultati raziskave in ustreznimi spoznanji smo pripravili konkretne predloge vodstvu podjetja za izboljšanje organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. V raziskavi so sodelovali vsi zaposleni podjetja Maxisport d.o.o. in naključne stranke v podjetju
Ključne besede: Organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje klime, zadovoljstvo strank
Objavljeno v RUNG: 18.12.2018; Ogledov: 3471; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

4.
ISKANJE PREDLOGOV IZBOLJŠAVE ORGANIZACIJSKE KLIME V IZBRANEM PODJETJU : /
Armand Zavec, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacijska klima je, kot že same besede povedo, obnašanje ter dojemanje vseh vidikov okolja v katerem zaposleni delujejo ter sodelujejo med seboj. Posamezna organizacija je predstavljena kot celota. Za vsako podjetje je pomembno, da je v delovnem okolju ugodna organizacijska klima. V ta namen sem tudi jaz preveril stanje organizacijske klime v okolju izbranega podjetja, kjer sem opravljal praktično usposabljanje. Da bi natančno preveril organizacijsko klimo v podjetju, sem za zaposlene pripravil vprašalnik, katerega sem oblikoval na spletni strani www.1ka.si. Tako sem lahko razposlal anketo med sodelujoče. Dobljene podatke sem nato obdelal s pomočjo programa Microsoft Excel, in predstavil podrobno analizo trenutnega stanja organizacijske klime v obliki grafov ter povprečnih vrednosti samih dimenzij. Po opravljeni raziskavi smo ugotovili, da se podjetje kot organizacija mora posvetiti v vprašalniku najslabše ocenjenim dimenzijam. V mojem primeru sta bili to dimenziji nagrajevanja ter ocena vodstva.
Ključne besede: organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, izbrano podjetje, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v RUNG: 27.09.2016; Ogledov: 4823; Prenosov: 270
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

5.
6.
Dejavniki, ki vplivajo na napitnino v igralnem salonu Venko
Astrid Golob, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: igralništvo, napitnina, turizem, zadovoljstvo zaposlenih, diplomske naloge
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 5072; Prenosov: 461
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
8.
Izboljšava organizacijske klime v podjetju Fama
Lucija Leban, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, delovno okolje
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 4991; Prenosov: 385
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Organizacijska klima v družbi Trine
Borut Brezigar, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 5241; Prenosov: 451
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Motivacija in nagrajevanje v podjetju Jaklič d. o. o.
Alojzi Turk, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, motivacija, nagrajevanje, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 5134; Prenosov: 476
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh