Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vzajemna pomoč evropske interkonekcije UCTE
Drago Papler, 2021, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: elektroenergetski sistemi, interkonekcija, elektrarne, električna energija, obratovanje, zanesljivost
Objavljeno v RUNG: 24.04.2023; Ogledov: 1735; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Hranilniki energije kot črpalne elektrarne
Drago Papler, 2019, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: proizvodnja, električna energija, hranilniki, omrežjea, razvoj, oskrba, zanesljivost, tehnologija, demonstracijski projekt
Objavljeno v RUNG: 20.05.2020; Ogledov: 3142; Prenosov: 0

3.
4.
Upoštevanje stroke v razvojnih energetskih dokumentih
Drago Papler, 2017, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: energetika, energetski sistemi, električna energija, omrežja, razvoj, kakovost, oskrba, zanesljivost, trajnostni razvoj, inovacije, ekonomika, zakonodaja, strategija
Objavljeno v RUNG: 18.05.2020; Ogledov: 3437; Prenosov: 0

5.
Korpus Šolar in zanesljivost ocenjevanja šolskih pisnih nalog na različnih stopnjah šolanja emagistrsko delo
Marjana Tinta, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je narejena primerjava slovničnih in slogovnih popravkov šolskih pisnih nalog v korpusu Šolar in skupini učiteljev prostovoljcev. Predstavljeni so popravki, ki so v korpusu razvrščeni po tipih: napake zapisa, napake besedišča, napake oblike in napake skladnje, in sicer tudi z vidika pogostnosti. Predstavljene so raziskave o problemih pri objektivnosti ocenjevanja. V empiričnem delu je narejena podrobna analiza popravkov v treh izbranih pisnih izdelkih iz korpusa Šolar, ki jih je popravila skupina devetih učiteljev slovenščine v srednjih in osnovnih šolah. Ugotovljeno je bilo, da so pravopisno-oblikoslovni popravki po pričakovanjih med sabo bolj prekrivni, medtem ko prihaja pri stilnih in skladenjskih do odstopanj. Neujemanje ugotavljam tudi pri ocenah ocenjevalcev.
Ključne besede: korpus Šolar, napake zapisa, napake besedišča, napake oblike, napake skladnje, neustrezno črkovanje, neustrezna raba ločil, napake pisanja skupaj oziroma narazen, napake pisanja z malo oziroma veliko začetnico, napake zapisa številk, napake besednega reda, napake izpusta, napake odvečnih podatkov, napake strukture, objektivnost ocenjevanja, zanesljivost med ocenjevalci
Objavljeno v RUNG: 23.10.2019; Ogledov: 5030; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

6.
7.
Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh