Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Pogostejše prevzete besede (učno gradivo)
Zoran Božič, 2018, drugo učno gradivo

Opis: Navodila in gradivo za trajno usvojitev 400 prevzetih besed, vključujoč seznam in dvajset preizkusov znanja. Bodisi za delo v šoli bodisi za samostojno učenje. Preizkušeno na več generacijah dijakov Srednje družboslovne in ekonomske šole.
Ključne besede: prevzete besede, tujke, sposojenke, srednja šola, slovenščina, SSKJ, preizkus znanja
Objavljeno v RUNG: 18.10.2018; Ogledov: 3713; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (318,27 KB)

4.
Didaktika jezika
Zoran Božič, drugo učno gradivo

Opis: Gradivo za predmet Didaktika jezika na pedagoški smeri magistrskega študija (Fakulteta za humanistiko Univerze v Novi Gorici).
Ključne besede: didaktika, slovenski jezik, srednja šola, učni načrt, učna priprava, letna priprava na pouk, preverjanje znanja, ocenjevanje znanja
Objavljeno v RUNG: 11.01.2018; Ogledov: 4603; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

5.
Vrednotenje znanja iz slovenskega jezika in književnosti
Zoran Božič, 1985, strokovni članek

Opis: Članek problematizira pogled na uspešnost dijakov pri pouku slovenskega jezika in književnosti.
Ključne besede: slovenščina, ocenjevanje, vrednotenje znanja, preizkusi znanja, srednje šole, osnovne šole, usmerjeno izobraževanje
Objavljeno v RUNG: 05.01.2018; Ogledov: 3396; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Predicting future discoveries from current scientific literature
Ingrid Petrič, Bojan Cestnik, 2014, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: rudarjenje besedil, kreativno računalništvo, odkrivanje znanja, redki izrazi, osamelci
Objavljeno v RUNG: 16.06.2016; Ogledov: 4405; Prenosov: 43
URL Povezava na celotno besedilo

7.
Prenova sistema za spremljanje usposobljenosti zaposlenih v podjetju Mahle Letrika
Danjel Cotič, 2016, magistrsko delo

Opis: V podjetju Mahle Letrika d.o.o. so na področju upravljanja znanja naredili že veliko, vendar so rešitve nepovezane, ponekod nepregledne in z določenimi pomanjkljivostmi. Potrebne so dopolnitve in prenova. Podjetje planira informatizacijo skozi obstoječo matriko usposobljenosti zaposlenih, ki pa jo je potrebno najprej posodobiti in izboljšati njeno funkcionalnost. V podjetju je bila sestavljena skupina sodelavcev za pregled pomanjkljivosti obstoječe matrike in izdelavo načrta sprememb. V prispevku opisujemo pregled obstoječe matrike in njenih pomanjkljivosti ter konkretne zamisli za popravke obstoječega stanja pred nadaljnjo informatizacijo. Rezultati bodo vključeni v načrt aktivnosti za posodabljanje in urejanje integriranega sistema, katerega cilj bo zbiranje informacij o znanju zaposlenih. Zaradi večje sledljivosti se bo izboljšalo upravljanje s človeškimi viri.
Ključne besede: matrika usposobljenosti, človeški viri, informatizacija, upravljanje znanja.
Objavljeno v RUNG: 12.05.2016; Ogledov: 9420; Prenosov: 568
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
From fragments of knowledge towords a bigger picture : how can the process be supported
Tanja Urbančič, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: From fragments of knowledge towards a bigger picture
Ključne besede: upravljanje znanja, izobraževanje, rudarjenje podatkov, mrežne organizacije
Objavljeno v RUNG: 10.07.2015; Ogledov: 6712; Prenosov: 23
URL Povezava na celotno besedilo

9.
10.
Interdisciplinarnost in varovanje okolja: analiza interdisciplinarnega angažiranja slovenske skupnosti
Dušan Alašević, 2015, magistrsko delo

Opis: Namen te magistrske naloge je analizirati interdisciplinarno angažiranje raziskovalcev v okviru projektov, ki se osredotočajo na varovanje okolja in so v letih od 2006 do 2013 prejeli sredstva preko Javne agencije za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije. Splošne informacije o projektih so bile pridobljene preko Informacijskega sistema o raziskovalni dejavnosti v Sloveniji – SICRIS. Na podlagi tako pridobljenih informacij je bilo izbranih 40 projektov kateri se osredotočajo na okolijske teme. Te smo nato podrobneje analizirali. Informacije o interdisciplinarnem angažiranju in integraciji znanja so bile pridobljene preko polstrukturiranih intervjujev z vodijo znanstvenega projekta. Pridobljeni rezultati nakazujejo, da so Slovenski raziskovalci aktivni v multidisciplinarno in interdisciplinarno oblikovanih projektih, ter nekoliko manj v transdisciplinarno oblikovanih projektih, kot tudi da si želijo sodelovanja z raziskovalci iz različnih znanstvenih disciplin. V okviru izbranega vzorca večina sodelovanj poteka preko Univerze v Ljubljani ter Instituta Jožef Štefan. Pridobljeni rezultati kažejo, da vzorec izbranih projektov prioritizira sledeča okolijska vprašanja: onesnaževanje vode (27%), onesnaževanje tal (18%) ter gozdarstvo (13%).
Ključne besede: Interdisciplinarnost, Multidisciplinarnost, Transdisciplinarnost, integracija znanja, varovanje okolja, Slovenija, ARRS.
Objavljeno v RUNG: 30.04.2015; Ogledov: 6928; Prenosov: 266
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh