Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Slikanica kot preplet besede in podobe
Avtorji:Pregelj, Barbara (Avtor)
Datoteke:URL http://www.centerslo.net/files/file/simpozij/simp30/Zbornik/Pregelj.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:Prispevek obravnava slikanico kot meddisciplinarno področje na preseku slikovnega, besedilnega in ustnega, v tej luči pa analizira avtorsko slikanico 1001 pravljica Lile Prap. Ta slikanica je zanimiva tudi z medbesedilnega vidika in rabe drugih pripovednih postopkov, s katerimi spodbuja bralčevo prepoznavanje interteksta, s tem pa tudi dejavno in ustvarjalno branje.
Ključne besede:slovenska književnost, slovenska otroška književnost, slikanice, medbesedilnost, 1001 pravljica, Tisoč in ena pravljica
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 391-396
COBISS_ID:2044411 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:821.163.6.09-93:929Prap L.
URN:URN:SI:UNG:REP:9VOZK9ID
Število ogledov:6108
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Opis:This paper analyses the picture book as an interdisciplinary medium with regards to its images, conventional text and oral presentation. A case study is made of the copyrighted picture book 1001 Stories by Lila Prap. This example illustrates the use of intertextual cues encouraging readers to draw upon their innate creativity and skills as readers.


Nazaj