Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Postavitev praktičnega izobraževanja za avtomatsko vodenje
Avtorji:
ID
Trojer, Dean
(Avtor)
ID
Kocijan, Juš
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
http://www.ung.si/~library/diplome/PTF/36Trojer.pdf
36Trojer.pdf
(2,97 MB)
MD5: DFC6C34E0742851F21D2D26903A3CF54
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo opisuje in predstavlja praktično izobraževanje na podlagi dostopnih modelnih naprav za poučevanje avtomatskega vodenja. V ta namen smo izoblikovali nekaj primerov vodenja, da lahko v praksi in na konkretnih primerih predstavimo postopke modeliranja in načrtovanja, do izvedb diagramov poteka in programiranja, ter končno preizkus delovanja naprav. Stremeli smo k nazornemu prikazovanju načrtovanja in uporabe vodenja ter izvedb programov, ki jih lahko uporabimo kot primere za poučevanje. Opisujemo šest različnih uporab modelnih naprav, ki jih uvrščamo v dva velika sklopa avtomatskega vodenja, to sta sekvenčno in zvezno vodenje procesov. Izoblikovani primeri iz vodenja nudijo podroben pogled v nekatere avtomatsko vodene procese in lahko pripomorejo k razumevanju računalniškega vodenja in digitalne simulacije. Mislimo, da so dobro oblikovani praktični primeri in možnost samostojnega dela s preizkusom rezultatov tisto, kar pri študentih vzbudi zanimanje za tekočo snov pri predavanjih in s tem bistveno prispeva k priljubljenosti študijskega predmeta, in ne nazadnje boljše razumevanje obdelane tematike.
Ključne besede:
diplomske naloge
,
avtomatska regulacija
,
modeliranje
Kraj izida:
Nova Gorica
Založnik:
D. Trojer
Leto izida:
2006
Št. strani:
X, 79, XXIII str.
PID:
20.500.12556/RUNG-1276
COBISS.SI-ID:
537851
UDK:
681.5
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:NU8PXXAT
Datum objave v RUNG:
15.10.2013
Število ogledov:
13998
Število prenosov:
395
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TROJER, Dean, 2006,
Postavitev praktičnega izobraževanja za avtomatsko vodenje
[na spletu]. Diplomsko delo. Nova Gorica : D. Trojer. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=1276
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
The impact of the Covid-19 pandemic on the mental health of prisoners
The impact of the COVID-19 pandemic on the mental health of pregnant women
The impact of the COVID-19 pandemic on the mental health of police officers
The impact of the covid 19 pandemic on the learning process of students
The impact of COVID-19 pandemic on mental health of pregnant women
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Umetna inteligenca in četrta industrijska revolucija
Krmiljenje moči laserskega varjenja na osnovi konvolucijske nevronske mreže
Power control during remote laser welding using a convolutional neural network
Nevronske mreže z vzvratnim razširjanjem napak v funkcijskem programskem jeziku
Izvajanje naučenih globokih nevronskih mrež v vgrajenih sistemih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Opis:
Development of hands-on-experiment based learning on the basis of accessible model devices for automatic control course is described in the thesis. Some control case studies were developed for this purpose, therefore the procedures of modelling and control design via implementation of flow charts and programming and finally performance test can be pursued in practice on concrete devices. Evident demonstration of control design and the implementation of control programmes which can be used for teaching were envisaged. Six different uses of test rigs which were classified in two big domains of automatic control (sequential and continuous control) are presentedin the thesis. Control case studies offer an insight into some automatic control processes and can contribute to the understanding of computer control and digital simulation. Well - designed practical case studies and the possibility of autonomous work with the possibility of results testing will increase students' interest in the lectured topic and will relevantly add to the popularity of the course and, last but not least, help with the comprehension of control theory.
Nazaj