Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:art@blackbox.edu : predavanje (performans) z udeležbo
Avtorji:ID Purg, Peter (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:3.10 - Umetniška poustvaritev
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:Vprašanje o vlogi umetnosti v izobraževanju, a tudi obratno, bo zastavljeno vzdolž nekaj ključnih vpogledov iz desetletnega proučevanja, preizkušanja in preizpraševanja umetnostne, še posebej novo- ali intermedijske pedagogike. Seveda tak vpogled ne more biti neposreden in je nujno nezanesljiv. Kako se umetnost misli, in kako počne, ko je v domeni izobraževanja? Kako pogledati v to črno škatlo, in kako videti ven? Oko pametnega bo posredovalo le tisto, kar bo videlo – belo na črnem, na zaslonu, na spletu. Predavanje bo predano udeleženim v udeležbo.
Ključne besede:performans, predavanje, umetnost, izobraževanje
Kraj izida:Maribor
Založnik:KID Kibla
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUNG-3393-0a770ef3-7e49-ccb7-6a1f-c5d93b351cbb Novo okno
COBISS.SI-ID:4962811 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:4YJHCKON
Datum objave v RUNG:29.11.2017
Število ogledov:4744
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:art@blackbox.edu : participative performance (lecture)
Opis:The question about the role of art in education, but also vice versa, will be asked along the line of some key insights, resulting from a decade of studying, experimenting with and questioning of art pedagogy, in particular within the new-media or intermedia realms. Of course such an insight cannot be straightforward, and is essentially unreliable. How can we think art, and practice art in the educational domain? How can we look inside this black box and outside of it? An intelligent view will only mediate what it sees – white on black, on the screen, online. The lecture will be delivered to participants for their participation.
Ključne besede:performance, lecture, art, education


Nazaj