Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Problem prvega branja Krsta pri Savici : (empirična raziskava)
Avtorji:ID Božič, Zoran (Lastnik avtorskih pravic)
ID Božič, Zoran, Univerza v Novi Gorici (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:Reading classic poetry, and Prešeren's poetry in particular, seems to be something special, a fact already pointed out in Boža KrakarVogel's researches. Such demanding texts can be made more comprehensible to a contemporary young reader by being modernized, commented on, prosified, and simplified. I did empirical research with the first year classes at Splošna gimnazija Tolmin high school (high school students of each class were asked to read the first twelve octaves of Krst (the Baptism) in three versions –the poetry only, the prose only and the poetry parallel to the prose- the reading was immediately followed by a questionnaire including three reading comprehension tasks). According to the convincing research results, reading Krst pri Savici (The Baptism on the Savica)on one's own proved to be an extremely hard task for an average-motivated high school student, but the referential meanings can be significantly improved if, while reading, students can have a prose version for each stanza at their disposal.
Ključne besede:branje, poezija, interpretacija, Prešeren, poučevanje, šolsko branje, simplifikacija, prozifikacija, modernizacija, didaktika, Krst pri Savici, recepcija literature
Status publikacije:Objavljeno
Leto izida:2008
Št. strani:369-381
PID:20.500.12556/RUNG-3456-bd67e4d0-8af4-f728-d17d-7627ffa39422 Novo okno
COBISS.SI-ID:13742386 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:C4HDNFEV
Datum objave v RUNG:18.12.2017
Število ogledov:4730
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Uredniki:Boža Krakar-Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Leto izida:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Novo okno
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X

Nazaj