Naslov: | Godard, Coutard in svojilni zaimki |
---|
Avtorji: | ID Likon, Rado (Mentor) Več o mentorju... ID Hribernik, Jasna (Mentor) Več o mentorju... ID Habjanič, Vida (Avtor) |
Datoteke: | Vida_Habjanic.pdf (41,66 MB) MD5: 88E7A10520EE5D15D8C9E8A7876203D6
Vida_Habjanic.zip (564,89 MB) MD5: 4EBB0677A35394FB55688C8A22DA0729
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | AU - Akademija umetnosti
|
---|
Opis: | V diplomskem delu se posvečam načinu dela v manjših filmskih produkcijah.
Osredotočam se na začetke dela Jean-Luc Godarda, enega najprepoznavnejših
avtorjev Francoskega novega vala.
Na začetku 60. let se je popolnoma spremenil odnos do filma, zaradi česar je prišlo
do velikih sprememb v načinu dela. Skupina mladih filmskih kritikov, ki so se združili
pod okriljem revije Cahiers du Cinéma, je naredila odločilen korak s tem, da so poleg
pisanja kritik začeli snemati svoje filme in se označili za Avtorje.
Družbene in politične okoliščine so jim pomagale, da so se z minimalnimi sredstvi
lotili prvih celovečercev, ki so prav zaradi svoje drugačnosti prevzeli občinstvo tako
doma kot v tujini. Novi val je tako ogromne, epske produkcije knjižnih adaptacij
spremenil v majhna improvizirana snemanja po stanovanjih avtorjev in v lokalih, kjer
so preživljali svoj čas.
Tu začnem iskati podobnosti z lastno produkcijo praktičnega dela tega diplomskega
dela. Skoraj 60 let kasneje, je filmska industrija popolnoma drugačna. Dandanašja
filmska produkcija je preplavljena s posebnimi efekti zaradi česar med vsemi
računalniškimi animacijami in virtualno resničnostjo na velikih platnih le redko vidimo
"resnično življenje", za prikaz katerega so se tako zelo zavsemali takrat. Tudi
ustvarjalcev je vedno več. V času, ko lahko vsak posameznik s telefonom posname,
kar si zaželi, je težko izstopati. Kakor je bilo tresenje v rokah držane kamere 60 let
nazaj revolucionarno, je sedaj nekaj vsakdanjega in velikokrat lahko izgleda
amatersko. Kako lahko torej dandanašnji mali študentski projekt brez proračuna
izstopi iz poplave amaterskih in polprofesionalnih izdelkov?
Pri snovanju svojega filma sem se odločila, da stopim korak nazaj, se približam svoji
inspiraciji, in uporabim 16 mm film. Skozi nalogo analiziram, kako ta odločitev vpliva
na potek dela in končni izdelek, predvsem v danih pogojih majhne produkcije. |
---|
Ključne besede: | Jean-Luc Godard, Raoul Coutard, Francoski novi val, 16mm film, Krasnogorsk 3, Svojilni zaimki |
---|
Kraj izida: | Nova Gorica |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-3626 |
---|
COBISS.SI-ID: | 4985851 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:6IBHIRE0 |
---|
Datum objave v RUNG: | 12.01.2018 |
---|
Število ogledov: | 5511 |
---|
Število prenosov: | 87 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |