Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Literary journalism in Slovenia
Avtorji:
ID
Flis, Leonora
(Avtor)
Datoteke:
http://www.davidabrahamson.com/WWW/IALJS/Literary_Journalism_v6n1_WINTER_2012.pdf
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:
UNG - Univerza v Novi Gorici
Ključne besede:
literarno novinarstvo
,
Slovenija
Leto izida:
2012
Št. strani:
str. 8-10
Številčenje:
Vol. 6, no. 1
PID:
20.500.12556/RUNG-387
ISSN:
1941-1030
COBISS.SI-ID:
2196731
UDK:
070:82-92
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:CFQSQMSJ
Datum objave v RUNG:
15.10.2013
Število ogledov:
7161
Število prenosov:
38
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FLIS, Leonora, 2012, Literary journalism in Slovenia. [na spletu]. 2012. Vol. 6, no. 1, p. 8–10. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.davidabrahamson.com/WWW/IALJS/Literary_Journalism_v6n1_WINTER_2012.pdf
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju Instagram s strani mladih uporabnikov
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
Nativno oglaševanje na družbenih omrežjih
Podjetniki na družbenih omrežjih
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Instapoezija
Motivi posameznikov za spremljanje vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Sociopsihološke in osebnostne značilnosti sledilcev kot dejavniki pozicioniranja digitalnih vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj