Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Predstavitev projekta veSeLOL branje
Avtorji:ID Pregelj, Barbara, Univerza v Novi Gorici (Avtor)
ID Brankovič, Lara (Avtor)
ID Cukjati, Ana (Avtor)
ID Vodovnik, Vanesa (Avtor)
ID Orel, Maja (Avtor)
ID Zlobec, Barbara (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:3.15 - Prispevek na konferenci brez natisa
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:V prispevku predstavljamo teoretski in praktično-izvedbeni okvir ter nekatere rezultate projekta veSeLOL branje, predvsem nekaj novejših didaktizacij slovenskih klasičnih besedil, kot so: Tržačan, Na klancu, Martin Krpan, Matkova Tina, Povodni mož, Tantadruj, Gosenica, Dogodek v mestu Gogi, Tilka in Hiša Marije Pomočnice. Didaktizacije so nastale ob uporabi bralnomotivacijskih strategij M. Sarto. Avtorice didaktizacij so uvodoma pregledale, kako navedena besedila obravnava šolska praksa in učbeniki, dodale svoj predlog z uporabo bralnomotivacijske strategije, to pa še nadgradile z dodatnimi aktivnostmi. Pod mentorstvom Barbare Pregelj so jih priravile študentke Univerze v Novi Gorici Ana Cukjati, Lara Brankovič, Vanesa Vodovnik in Maja Orel ter Osimska štipendistka Barbara Zlobec.
Ključne besede:motiviranje za branje, slovenski klasiki, M. Sarto, Univerza v Novi Gorici
Kraj izvedbe:Sežana
Leto izvedbe:2018
PID:20.500.12556/RUNG-3897-b3090bae-92c7-5760-2e28-0ecbb0cfc26e Novo okno
COBISS.SI-ID:5135355 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:W7B0W4QF
Datum objave v RUNG:10.04.2018
Število ogledov:5267
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj