Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Post Colonial Dilettantes : The Aesthetics Of Anti-Imperialism
Avtorji:ID Burger, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Dolmark, Jože (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Sharma, Rajat (Avtor)
Datoteke:.pdf Rajat_Sharma.pdf (4,58 MB)
MD5: AC0C6B5D01B88D378AA8903F12CC6C5A
 
.zip Rajat_Sharma.zip (101,63 MB)
MD5: 69611DC8DB32ED915539C07CC1F5E7C7
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:VŠU - Visoka šola za umetnost
Opis:The thesis begins a discourse into a need of an Indian film theory by exploring and analysing the plenitude of relevant western theories. In order to do so it lays down certain concrete relationships between ideologies, terminologies and their effect; as in what exactly post colonial means, why it is important to understand the impact of colonisation on culture and thus on one of the most mass consumed medium in India; films. The thesis explores the depths and complexity of the relationship of these two and the other influences that sprout from it for example the intensity of colonisation as a cultural project and its influence on the social reality of the people, artists, thinkers (and in our case specifically filmmakers) , who in turn reflect on this culture through various mediums including films. The thesis examines the western plethora of film theory in order to accentuate the contrast between film and cinema in the west and east and thus the subsequent need to bring forth a new ‘Eastern Film theory’.
Ključne besede:Post Colonialism, Cultural genocide, Cinematic Apparatus, Baudry, Political cinema, Brecht, Counter Cinema, Feminist film theory, Laura Mulvey, Douchet, Lacan, Anti Imperialism, Third Cinema, Solanas and Getino, Third Manifesto, Indian Cinema, Satyajit Ray, Consumerism
Kraj izida:Nova Gorica
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUNG-4244-a58f5ffc-15b2-2e0d-5f2d-5b8d134d75a6 Novo okno
COBISS.SI-ID:5269755 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:URSAVVZD
Datum objave v RUNG:19.11.2018
Število ogledov:5068
Število prenosov:166
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Postkolonialni diletanti : Estetika anti-imperializma
Opis:Magistrska naloga odpira razpravo o potrebi po indijski filmski teoriji, z raziskavo in obravnavo izobilnih relevantnih zahodnih teorij. Magistrska naloga predstavi konkreten odnos med ideologijami, terminologijami in njihovimi rezultati; kot na primer: kaj pomeni postkolonializem, zakaj je pomembno razumeti vpliv kolonizacije na kulturo in s tem na enega izmed najbolj masovnih medijev Indije: film. Magistrsko delo raziskuje podrobnosti in zapletenost odnosa teh dveh ter drugih vplivov, ki izhajajo iz tega, kot so intenzivnost kolonizacije kot kulturnega projekta in vpliv prav te, na družbeno stvarnost ljudi, umetnikov in mislecev (ter v našem primeru, še posebej filmskih ustvarjalcev), ki v zameno razmišljajo o tej kulturi skozi raznovrstne medije, vključno s filmi. Magistrska naloga preučuje obsežnost teorije zahodnega filma, ter s tem poudarja kontrast med filmom in filmsko industrijo na zahodu in vzhodu in s tem posledično potrebo po ustvarjanju nove "teorije vzhodnega filma”.
Ključne besede:Postkolonijalizem, kulturni genocid, filmski apparatus, Baudry, politični film, Brecht, ‘Counter Cinema’, feministična filmska teorija, Laura Mulvey, Douchet, Lacan, anti imperijalizem, ‘Third Cinema’, Solanas in Getino, ‘Third Manifesto’, indijski film, Satyajit Ray, potrošništvo


Nazaj