Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Prepoznavnost izbrane zavarovalne družbe in trženje njihovih storitev v Upravni enoti Ajdovščina
Avtorji:ID Milost, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Česen, Luka (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Cesen_Luka_i2019.pdf (1,85 MB)
MD5: 4CFCB30F06093B39EEA1E1CA368633C4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:Konkurenca na področju zavarovalništva je velika in trg zahteven. Zavarovalnice med seboj tekmujejo za prepoznavnost svojih ponudb in storitev. Zavarovanje pomeni varnost pred določenim dogodkom ali dejstvom. V trženjskem smislu je zavarovanje prodaja obljube zavarovalnice na zavarovalnem trgu z namenom, da v primeru škodnega dogodka nadomesti finančne posledice, poškodbe ali izgube z odškodnino. Na enega ključnih dejavnikov, ki odločajo o sklenitvi zavarovanja pri izbrani zavarovalnici, vpliva profesionalni zavarovalni zastopnik. Življenjska zavarovanja so dolgoročna zavarovanja, saj se večinoma sklepajo za zavarovano obdobje daljše od 10 let. Stranka se z odločitvijo o sklenitvi življenjskega zavarovanja sreča lahko le enkrat v življenju. Za sklenitev življenjskega zavarovanja se odločimo, ker želimo zagotoviti varnost družini v primeru smrti, dodatna sredstva k pokojnini ali dodatno zavarovanje za poplačilo kredita, ki smo ga najeli v primeru naše smrti. Zavarovalnica Adriatic Slovenica d. d. nudi strankam svoje storitve v stabilni, razvejani tržni mreži tudi na območju upravne enote Ajdovščina. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili zavarovanje na splošno, oblike življenjskih zavarovanj, trženje zavarovalnih storitev, dejavnost, trg in položaj Skupine AS (Adriatic Slovenica d. d.). V analitičnem delu smo analizirali prepoznavnost Adriatic Slovenica d. d. in trženje zavarovalnih storitev na območju upravne enote Ajdovščina. Z analizo o prepoznavanju Skupine AS in trženjskih zavarovalnih storitev smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju, da bi z večjim marketinškim vložkom bolj pritegnili potrošnike.
Ključne besede:Adriatic Slovenica d. d., zavarovalnica, zavarovalništvo, trženje zavarovalnih storitev, prepoznavanje, analiza, sociodemografski vpliv
Kraj izida:Nova Gorica
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUNG-4321-44876f1f-742a-bfa7-e73f-7ea395652b3b Novo okno
COBISS.SI-ID:5364475 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:7CU7EILM
Datum objave v RUNG:03.04.2019
Število ogledov:5245
Število prenosov:213
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Recognition of a chosen insurance company and marketing of their services in Municipality of Ajdovščina
Opis:Competition in the insurance market is dispersed and the market is difficult to operate in. Insurance companies are in competition for awareness of their products and services among consumers. Insurance represents safety against a specific occurrence or a specific fact. In the context of the product and service offer insurance represents a promise that if a damage incurs the insurance company will financially cover the financial losses, damages or other specified losses. Among other important aspects, professional field representative plays a vital part in signing insurance contracts for a specific insurance company. Life insurances are long-term insurances as their life span usually spreads over 10 years. A client might come across a life insurance related decision only once in their lifetime. Consumers decide to acquire life insurance as they seek safety for their family in case of consumer's death; additional payments in pension fund or additional loan insurance serving as a payback guarantee by the insurance company in case of consumer's death. Insurance company Adriatic Slovenica d.d offers their clients services in a consistent, well dispersed network across Slovenia. In the theoretical part of this thesis we present insurance basics, types of life insurances, marketing of insurance services, the industry, the market and the positioning of Skupina AS (Adriatic Slovenica d.d). The analytical part consists of analysis Adriatic Slovenica d.d. awareness among consumers and marketing of their insurance services in the Municipality of Ajdovščina. Based on analysing Adriatic Slovenica d.d. awareness among consumers we conclude that by increasing marketing spending and engagement would lead to higher market awareness.
Ključne besede:Adriatic Slovenica d.d, insurance company, insurance, marketing of insurance services, recognition, analysis, sociodemographic influence


Nazaj