Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:VPLIV KOMUNICIRANJA NA UČINKOVITOST NABAVE-ŠTUDIJ PRIMERA VELIKEGA ELEKTROKOVINSKEGA PRIDELOVALNEGA PODJETJA
Avtorji:ID Papler, Drago (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Mešter, Feliks (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Mester_Feliks_i2019.pdf (1,60 MB)
MD5: 1881250C830C5DF33E137A155ED95980
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:Magistrsko delo izhaja iz temeljnega motiva, to je doprinesti h konkurenčnosti podjetja v elektro-kovinski industriji, glede na zaznan problem v vrzeli komunikacije, ki vpliva na moteno opravljanje dela in posledično nižjo učinkovitost. Namen magistrskega dela je predstaviti model izboljšanega procesa nabave z vpeljavo izboljšav v vertikalni in horizontalni komunikaciji. Uvedba izboljšav v modelu nabave temelji na pridobljenih podatkih, z metodo intervjuva vodstvenega kadra in metodo anketiranja komercialistov v nabavi. Ugotavljamo, da je le za tretjino komercialistov nabave komunikacija ustrezna. Pretežno porabijo od 1 do 2 ure več dnevno za opravilo dela zaradi nejasnih procesov. Skoraj 2/3 zaposlenih v nabavi ni zadovoljnih z vertikalno komunikacijo in z njo povezani dodeljenih pristojnosti in odgovornosti. V proučevanem podjetju premalo posvečajo komunikaciji v procesih, kar so vzajemno potrdili tudi intervjuvani vodje, da vodstvo premalo pozornosti namenja komunikacijskim kanalom Na podlagi korelacije rezultatov kvantitativne in kvalitativne raziskave smo z metodo želva diagrama podali model izboljšane komunikacije v procesu nabave, ki vzajemno z uporabo informacijske podpore nadzorne plošče SAP omogoča manj nepotrebnega komuniciranja in podvajanja nalog. Oboje predstavlja praktično vrednost pri odpravi vrzeli za učinkovito opravljanje dela in rešitev problema na originalen način. Nabavni komercialisti na tak način organizacije dela in komunikacije lahko več časa namenijo strategiji nabave in komunikaciji z dobavitelji.
Ključne besede:komunikacija, učinkovitost, proces nabave, študij primera v elektro-kovinski industriji
Kraj izida:Nova Gorica
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUNG-4432-8fa26dff-bcac-bd16-8ca1-8416ff0e729f Novo okno
COBISS.SI-ID:5364219 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:047SVURG
Datum objave v RUNG:03.04.2019
Število ogledov:3897
Število prenosov:201
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of communication on the efficiency of procuramnet-case studies a big electromechanical production company
Opis:The essence of the master thesis is summarised in the abstract. Its length should be between 200 words and the length that guarantees that the Title, Abstract and Keywords all fit to one page. See also points 9 through 16 of Appendix 1.
Ključne besede:master thesis, mentor, text, publication


Nazaj