Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Umetniški slog animiranih likov zahoda in vzhoda
Avtorji:ID Saksida, Kolja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Leder, Timon (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Oven, Miha (Avtor)
Datoteke:.pdf Miha_1Oven.pdf (2,35 MB)
MD5: 235E6C1F78BB05ECB92EB0859D1EE8C2
 
.zip Miha_1Oven.zip (74,40 MB)
MD5: 2E808670ABB84B953489DB78E76E814D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:AU - Akademija umetnosti
Opis:Diplomska naloga se osredotoča na analizo sloga oblikovanja videza lika za animirani film v primerjavi med ameriško in japonsko animacijo. Slog oblikovanja videza animiranega lika opredeljujemo na podlagi različnih področij. Mednje uvrščamo navidezne značaje lika, raznolikost zgradb telesa, strukturo obraza, oblikovanje prepoznavnih značilnosti silhuet lika, metode in tehnike za dosego učinkov zgradb delov telesa (roke, noge …), ustvarjanje karakterističnih lastnosti same silhuete, predhodno pripravo s specifičnimi smernicami videza lika za animiranje (določitev velikosti lika, barvne lestvice, upoštevanje terminov emocij …) in ne nazadnje doseganje različnih učinkov gibanja. Cilj diplomske naloge je analizirati razlike in enakosti ameriške in japonske animacije (ameriški animirani film Osmosis Jones in japonska animirana serija Cells at Work!), ki si zasluženo delita vodilno mesto po vplivu v svetu animiranega medija. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so razloženi pojmi in strokovni termini s pomočjo tujih avtorjev in virov. Vsebina teoretičnega dela se smiselno nadaljuje v empiričnem delu z analizo področij, obrazloženih v teoretičnem delu. Torej, kot je v teoretičnem delu razložena silhueta v animaciji, je tudi v empiričnem delu analizirana silhueta v ameriški in japonski animaciji.
Ključne besede:animiran film, RG, dizajner, stil, 3D, 2D, anime, manga, animirani lik, proporcija
Kraj izida:Nova Gorica
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUNG-4875-38fa1259-9f63-d608-d0d6-364a1cac1293 Novo okno
COBISS.SI-ID:5485307 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:YD3V7QZ7
Datum objave v RUNG:25.11.2019
Število ogledov:4773
Število prenosov:141
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Artistic style of animated characters of the west and east
Opis:The purpose of the diploma thesis focuses on the analysis of the style or look of the character for an animated film compared between American and Japanese animation. The style of the look or appearance of the animated character is defined on the basis of different areas. Among these are the apparent characteristics of the character, the diversity of the types of body builds, the structure of the face, the design of the recognizable characteristics of the silhouette, the methods and techniques for achieving the effects of the building parts of the body (hands, legs ...), the creation of characteristic features of the silhouette itself, preliminary preparation with specific lines of character look for animation (determining the size of a character, the color scale, taking into account the terms of emotions ...) and, last but not least, the achievement of various effects of movement. The goal of the diploma thesis is to analyze the differences and similarities of American and Japanese animations (american animated film Osmosis Jones and japanese animated series Cells at Work!) that deserve to share the leading spot of influence in the world of animated media. The diploma work consists of theoretical and empirical work. In the theoretical part, I interpret concepts and professional terms with the help of foreign authors and sources. The content of the theoretical part will be meaningfully continued in the empirical part through the analysis of the discussed areas already explained in the theoretical part. So, as the silhouette in the animation will be explained in the theoretical part, an analysis of the silhouette between American and Japanese animation will also be made in the empirical part.
Ključne besede:Animated film, CG, Designer, Style, 3D, 2D, Anime, Manga, Animated Character, Proportion


Nazaj