Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pregled in ocena državnega lastništva v slovenskem pristanišču
Avtorji:ID Gojković, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Mermolja, Jaka (Avtor)
Datoteke:.pdf Jaka_Mermolja.pdf (1,82 MB)
MD5: 04B4595934AB9827E9C4FAA66BEB5B8F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:Slovensko pristanišče Luka Koper je tema, o kateri je bilo v zadnjih letih veliko povedanega in slišanega s strani različnih medijev, predstavnikov oblasti ter sindikatov. Istočasno je to tematika, ki je obravnavana v različnih strokovnih in znanstvenih člankih. Gre za podjetje, ki s svojim delovanjem močno vpliva na transportno logistični sektor Slovenije. Poslovanje Luke Koper je pomembno za večje število deležnikov, kot so: druga državna podjetja, npr. Slovenske železnice, različni uvozniki in izvozniki, prevozniki, špedicije, agencije, kontrolne hiše in ostale panoge, ki so kakorkoli vezane na pretovor blaga. Ker je Luka Koper edino slovensko trgovsko pristanišče, lahko govorimo o podjetju državnega pomena, istočasno pa je to eden večjih zaposlovalcev Slovenskega primorja. Cilj diplomske naloge je sistematičen prikaz pomena Luke Koper za Slovenijo. Predstavljen je njen razvoj od začetkov pa do danes, način upravljanja ter prednosti, ki jih ima celotno slovensko gospodarstvo od pristanišča. Prav zaradi velikega pomena, ki ga ima pristanišče za Republiko Slovenijo, so opisane največje investicije v infrastrukturo, ki so za pozicioniranje pristanišča na svetovnem trgu nujne. Analizira se vprašanje ali je Republika Slovenija res dober lastnik podjetja Luka Koper, kako z njim gospodari in ali ima, kot dober lastnik, za podjetje dolgoročno strategijo razvoja.
Ključne besede:Slovensko pristanišče, Luka Koper d. d., državno lastništvo, koncesijska pogodba
Kraj izida:Nova Gorica
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUNG-5134 Novo okno
COBISS.SI-ID:5565691 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:ICDJ3O4N
Datum objave v RUNG:12.02.2020
Število ogledov:3139
Število prenosov:141
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An ownership profile of the Slovenian port
Opis:Recently, Port of Koper has been a topic which was greatly talked about by various media, government officials and trade unions. At the same time, it is a topic that has been covered in various professional and scientific articles. It is a company with a strong influence on the transport and logistics sector of Slovenia. The Port of Koper is important for a large number of stakeholders, such as other state-owned companies, for example, Slovenske železnice, various importers and exporters, carriers, forwardings, agencies, quality controls and other companies related to port services. Since Luka Koper is the only Slovenian port we can talk about a company of national importance. It is also one of the largest employees in the Slovenian coast. The aim of the diploma thesis is to systematically show the importance of the Port of Koper for Slovenia. It presents the port's development from the beginning to the present, management methods and the benefits of the entire Slovenian economy from the port. Due to the great importance of the port for the Republic of Slovenia, the largest investments in infrastructure, which are necessary for the positioning of the port on the world market, are described. The main question is if the Republic of Slovenia is a good owner of Port of Koper, how it manages it and whether it has a long-term development strategy for the company.
Ključne besede:Slovenian port, Port of Koper, state ownership, concession contract


Nazaj