Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Kako je vojna zaznamovala Georgea Orwella?
Avtorji:
ID
Mahkota, Tina
(Intervjuvanec)
ID
Flis, Leonora
(Intervjuvanec)
Datoteke:
http://tvslo.si/predvajaj/kako-je-vojna-zaznamovala-georgea-orwella/ava2.165205825
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.22 - Intervju
Organizacija:
UNG - Univerza v Novi Gorici
Ključne besede:
dokumentarna proza
,
novinarstvo
,
socializem
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/RUNG-616
ISSN:
1581-372X
COBISS.SI-ID:
2752763
UDK:
82.0
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:AKWQXTON
Datum objave v RUNG:
15.10.2013
Število ogledov:
10493
Število prenosov:
27
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kako je vojna zaznamovala Georgea Orwella?
, 2013. [na spletu], Intervju. [Dostopano 27 marec 2025]. Pridobljeno s: http://tvslo.si/predvajaj/kako-je-vojna-zaznamovala-georgea-orwella/ava2.165205825
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Študij umetnostne zgodovine v Mariboru
Pomen izobraževanja bodočih učiteljev razrednega pouka o biotehnologiji
Razvijanje akademskega besedišča s pomočjo AWL gapmakerja in korpusnih podatkov
Učne navade študentov v visokem šolstvu
Neoliberalizem v visokem šolstvu - resničnost, ki ji asistira akademska skupnost
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Spodbujanje ustvarjalnosti študentov v visokošolskem izobraževanju
Zadovoljstvo visokošolskih učiteljev in sodelavcev z usposabljanji v okviru projekta Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu
Samoocena usposobljenosti in stališča visokošolskih učiteljev in sodelavcev do poučevanja študentov s posebnimi potrebami
Učna analitika kombiniranega učenja v visokem šolstvu
Strpnost za katedrom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj