Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Bilinguhildren's use of the Maximiza Presupposition Principle
Avtorji:ID Stateva, Penka, Univerza v Novi Gorici (Avtor)
ID Andreetta, Sara, SISSA International School of Advanced Studies (Avtor)
ID Reboul, Anne, Institute for Cognitive Sciences-Marc Jeannerod, CNRS - L2C2 (Avtor)
ID Stepanov, Arthur, Univerza v Novi Gorici (Avtor)
Datoteke:.pdf 1236-24707-1-PB.pdf (1,91 MB)
MD5: 7E6C3B0C379F607CC4A9D8806F984C64
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:This article reports the results of an experimental study that examines the influence of bilingualism on the acquisition and use of the Maximize Presupposition principle in the context of speakers’ choices among propositional attitude predicates (equivalent to) know and think. We compared the performance of monolingual Slovenian- and Italian-speaking school children to that of age-matched early bilingual children speaking both languages. Our findings suggest that while all children demonstrate adherence to Maximize Presupposition in an adult-like manner, bilingualism may enhance performance in pragmatic tasks that bear on this principle, and therefore constitutes a potential advantage in the relevant area.
Ključne besede:Maximize Presupposition, implicature, presupposition, Italian, Slovenian, bilingualism
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2021
Št. strani:27
Številčenje:2021, 6(1): 44. 1–27.
PID:20.500.12556/RUNG-6628 Novo okno
COBISS.SI-ID:69960707 Novo okno
DOI:https://doi.org/10.5334/ gjgl.1236 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:SB53O1T1
Datum objave v RUNG:12.07.2021
Število ogledov:2961
Število prenosov:55
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Glossa
Založnik:Ubiquity Press
Leto izida:2021
ISSN:2397-1835

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J6-2580

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.07.2021

Nazaj