Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Quo vadis 2.0
Avtorji:
ID
Purg, Peter
(Avtor)
Datoteke:
Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v
COBISS-u.
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Neznano
Tipologija:
2.16 - Umetniško delo
Organizacija:
UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:
When asked "Quo Vadis?", Saint Peter decided to follow Jesus back to Rome, where he was crucified upside down. In this performance, the increasingly alienated condition of communication is reflected between remote social and present physical media. "Quo vadis? participative crucifixion performance by pETER Peter Purg , 22.9., Kortil gallery, Rijeka, Croatia >>
Ključne besede:
performance
,
participative
,
intermedia
Kraj izida:
[S. l.
Kraj izvedbe:
[S. l.
Založnik:
s. n.
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
1 video DVD (15 min, 34 sek)
PID:
20.500.12556/RUNG-6813
COBISS.SI-ID:
77650947
UDK:
7.036/.038
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:MGVXSQTW
Datum objave v RUNG:
23.09.2021
Število ogledov:
3006
Število prenosov:
0
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PURG, Peter, 2021,
Quo vadis 2.0
[na spletu]. S. l. : s. n., 2021. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=6813
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
performance
,
participative
,
intermedia
Nazaj