Naslov: | Konvencija didaskalij : zgodovinske oblike, tipologije, opredelitve in sodobne subverzije |
---|
Avtorji: | ID Zajc, Ivana, Raziskovalni center za humanistiko, Fakulteta za humanistiko, Univerza v Novi Gorici (Avtor) |
Datoteke: |
Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. |
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | UNG - Univerza v Novi Gorici
|
---|
Opis: | Članek v uvodnem delu razloči teoretske usmeritve pri raziskovanju didaskalij, razgrne ugotovitve dosedanjih raziskav njihovega zgodovinskega razvoja in primerja različne tipologije didaskalij. Tipologije pogosto ne upoštevajo zgodovinskega spreminjanja konvencije didaskalij in ne reflektirajo lastnih raziskovalnih izhodišč. Članek izpostavi opredelitev didaskalij, ki vključi različne lastnosti, med katere so didaskalije razpete. Strne tudi teoretske ugotovitve o sodobnih subverzijah konvencije didaskalij in jih analizira v romanu Katarine Marinčič Po njihovih besedah. Prispevek razčleni povezavo med didaskalijami in metabesedilnostjo tega romana. |
---|
Ključne besede: | slovenska književnost, slovenski romani, metabesedilnost, didaskalije, tipologije didaskalij, intertekstualnost |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
Št. strani: | 69-78 |
---|
Številčenje: | Letn. 62, št. 1 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-6902 |
---|
COBISS.SI-ID: | 64000354 |
---|
ISSN pri članku: | 0021-6933 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:XUKA6SPR |
---|
Datum objave v RUNG: | 05.11.2021 |
---|
Število ogledov: | 2371 |
---|
Število prenosov: | 0 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |