Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Collaborative lessons in a cross-border space : learning each other's language, literature and history on the basis of the CoBLaLT model
Avtorji:ID Zajc, Ivana (Avtor)
Datoteke:URL https://papers.iafor.org/conference-proceedings/ECE/ECE2023_proceedings.pdf
 
URL https://papers.iafor.org/wp-content/uploads/papers/ece2023/ECE2023_72678.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:In the paper we propose a new paradigm for teaching literature, language and history in cross-border territories from the point of view of cross-border didactics and cross-curricular collaboration at the higher elementary school level. Based on the CoBLaLT model, we propose interdisciplinar activities for students of two cross-border classes on both sides of the Slovenian-Italian border, who, while studying picture books written in Slovenian, meet via online platforms and live. They get to know each other, learn the languages of other students, experience literature and the art of illustration, and above all experience the complex history of the area where they live.
Ključne besede:foreign language, CoBlaLT model, border spaces, teaching, literature
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 1455-1465
Številčenje:2023
PID:20.500.12556/RUNG-8503-7739df98-b37c-fd67-d4e2-1abae93e98a6 Novo okno
COBISS.SI-ID:166656259 Novo okno
UDK:37.091.3
DOI:10.22492/issn.2188-1162.2023.116 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:LZCF41ZI
Datum objave v RUNG:02.10.2023
Število ogledov:761
Število prenosov:3
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:The European Conference on Education : official conference proceedings
Kraj izida:Nagoya
Založnik:IAFOR
Leto izida:2023
COBISS.SI-ID:166655491 Novo okno
Naslov zbirke:European Conference on Education official conference proceedings
ISSN zbirke:2188-1162

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J6-3132
Naslov:Krepitev (socialno-)konstruktivističnega pristopa na slovenskih obmejnih območjih k poučevanju in učenju sosedskih jezikov (SJ) v osnovni šoli s soustvarjeno razširitvijo in vrednotenjem modela CoBLaLT.

Nazaj