Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Promoting the use of open educational resources to improve teaching and learning of science subjects in secondary schools in Tanzania : master's thesis
Avtorji:ID Ngeze, Lucian Vumilia (Avtor)
ID Amiel, Tel (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.docx Lucian_Vumilia_Ngeze.docx (358,73 KB)
MD5: BF4ADED3327BFFC861BFCADAD6A1FC02
 
.pdf Lucian_Vumilia_Ngeze.pdf (834,31 KB)
MD5: CFF53EE250C975B08F423DE3DEF9F466
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:A number of challenges have hindered the integration of Open Educational Resources (OERs) in schools from developing countries. The rate of adoption of OERs in teaching and learning in schools in Tanzania is low. This research focused on capacity of secondary school science teachers on creating and adapting open educational resources to improve the teaching and learning of science subjects. The research used a Design-based Research methodology to achieve research objectives. Results show that challenges such as lack of ICT devices, poor Internet connection, network accessibility issues, unstable power supply and large class sizes hindered the integration of OER in the teaching of science subjects. As teachers created OERs, they stated factors such as levels of the learners, developing engaging content, simple and self-explanatory content, alignment with learning objectives and relevancy of OER as initial considerations they considered when creating OERs. It was important to investigate the change in teachers’ attitude towards the use of OER in teaching science subjects OER creation ability, OER in teaching, teaching improvements, increased teaching resources, and application of skills. It was concluded that regular teacher professional development programmes must be set to support school teachers in using OERs to improve teaching and learning and in creating OER for teaching. Engaging with relevant government bodies is encouraged to ensure that more teachers are involved in such developed online courses.
Ključne besede:Open Educational Resources, OER in Teaching and Learning, Online Courses, Design Based Research
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:L. V. Ngeze
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:XII, 51 str.
PID:20.500.12556/RUNG-8599 Novo okno
COBISS.SI-ID:203523331 Novo okno
UDK:37
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:19EOPTEV
Datum objave v RUNG:02.08.2024
Število ogledov:647
Število prenosov:12
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.10.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Promocija uporabe odprtih izobraževalnih virov za izboljšanje poučevanja in učenja znanstvenih predmetov v srednjih šolah v Tanzaniji
Opis:Integracijo odprtih izobraževalnih virov (angleško: open educational resources, OER) v šolah v državah v razvoju zavira vrsta izzivov. Stopnja uporabe OER pri poučevanju in učenju v šolah v Tanzaniji je nizka. Ta raziskava se osredotoča na sposobnost srednješolskih učiteljev naravoslovja za ustvarjanje in prilagajanje odprtih izobraževalnih virov za izboljšanje poučevanja in učenja naravoslovnih predmetov. V raziskavi je bila za dosego raziskovalnih ciljev uporabljena metodologija raziskovanja, ki temelji na načrtovanju. Rezultati kažejo, da integracijo OER v pouk znanstvenih predmetov ovirajo naslednje teževe: pomanjkanje informacijskih, komunikacijskih in tehnoloških naprav, slaba internetna povezava, težave z dostopnostjo omrežja, negotova energetska oskrba ter velika skupina učencev. V procesu ustvarjanja OER so učitelji navajali naslednje: razred učencev, razvijanje zanimive vsebine, enostavna in jasna vsebina, usklajevanje s cilji učenja ter pomembnost OER; to so bila začetna razmišljanja v procesu ustvarjanja OER. Pomembno je bilo raziskati spremembo v stališču učiteljev glede uporabe OER v poučevanju znanstvenih predmetov glede kreativnosti pri ustvarjanju OER, izboljšanja pouka, večjega števila virov pri pouku ter uporabe veščin. Ugotovljeno je bilo, da je treba vzpostaviti redne programe strokovnega izpopolnjevanja učiteljev za podporo šolskim učiteljem pri uporabi OER za izboljšanje poučevanja in učenja ter pri ustvarjanju OER za poučevanje. Priporoča se tudi sodelovanje z relevantnimi deležniki, da bi bilo čim večje število učiteljev vključeno v tako razvite tečaje na daljavo.
Ključne besede:odprti izobraževalni viri, pouk, učenje, online tečaji, raziskave, napredek v izobraževanju, Tanzanija, magistrske naloge


Nazaj