Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Dreamer : live coding, algorave and the artistic exploration of dreams
Avtorji:ID Mihajlović, Lazar (Avtor)
ID Purg, Peter (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Hribernik, Jasna (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Lazar_Mihajlovic.pdf (2,90 MB)
MD5: BE8F1B82643659325810CF5CB0412A1A
 
.zip Lazar_Mihajlovic.zip (255,09 MB)
MD5: 2CECB49C36CF479DFB8764D087AFED9E
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:AU - Akademija umetnosti
Opis:Observing the developments and intersections between music, graphics, video, code and club culture in the music scene around the year 2010, primarily based in England, a new cultural movement known as ”Algorave” has emerged, reshaping the boundaries of new artistic expression. While the practices of live and creative coding had been present on the global stage for some time, the “Algorave” scene emerges as a unique blend of these artistic directions, combining various elements and offering a distinctive sound-visual artistic expression. Unlike traditional music performances, artists of this movement openly share their live coding processes with the audience, guiding them through the entire process of the performance. By utilizing live coding as the primary artistic tool and integrating it with artificial intelligence, the work Dreamer demonstrates a fusion of these two approaches. It visually explores dreams using images generated by AI technology. These images are then manipulated through live coding techniques, creating a visual narrative that is accompanied by ambient-electronic sounds. The sound complements the visual elements, achieved through the use of various synthesizers, samplings and granular synthesis, a technique that fragments sound into small grains to create complex sound textures. Beyond its practical execution, Dreamer addresses dreams as something unknown and undisclosed. It raises the question of whether dreams can be considered insights into our parallel lives, or are they merely products of our imagination? Should we explore them rather than just observe them? Based on these questions, the work examines dreams through programming and technology, seeking new possibilities for artistic expression.
Ključne besede:code, sound, algorithm, visual art, algorave, technology, master's thesis
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:L. Mihajlović
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:59 str.
PID:20.500.12556/RUNG-9330 Novo okno
COBISS.SI-ID:210138115 Novo okno
UDK:7.036/.038
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:48PN3NQA
Datum objave v RUNG:03.10.2024
Število ogledov:366
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Sanjač : master's thesis
Opis:Pri proučevanju razvoja in analizi presečišča med glasbo, grafiko, videom, kodo in klubsko kulturo na glasbeni sceni okoli leta 2010, predvsem v Angliji, naletimo na novo kulturno gibanje, znano kot “algorave”, ki je preoblikovalo meje umetniškega izražanja. Medtem ko so bile prakse kreativnega programiranja v živo že nekaj časa prisotne na svetovni sceni, se je algorave scena pojavlja kot edinstveno zlitje zgoraj naštetih umetniških smeri, ki združuje različne elemente le teh in ponuja svojevrsten zvočno - vizualni umetniški izraz. Za razliko od tradicionalnih glasbenih nastopov umetniki tega gibanja na svojih performansih razkrivajo svoj proces programiranja v živo publiki in jo vodijo skozi celoten potek nastopa. Z uporabo programiranja v živo kot primarnim umetniškim orodjem, v povezavi z umetno inteligenco, delo z naslovom Sanjač prikazuje zlitje teh dveh pristopov. Vizualni del projekta raziskuje sanje z uporabo slik, ustvarjenih z AI tehnologijo. Te slike so potem problikovane s programiranjem v živo, kar ustvarja vizualno naracijo, ki jo spremljajo ambientalno-elektronski zvoki. Zvok dopolnjuje vizualne elemente, z uporabo različnih sintisajzerjev, vzorčenjem in tehniko zrnate sinteze, tehnike, ki fragmentira zvok na majhna zrnca, da ustvari kompleksne zvočne teksture. V vsebinskem smislu, Sanjač obravnava sanje kot nekaj neznanega in nerazkritega. Postavlja vprašanje, ali lahko sanje obravnavamo kot vpogled v naša vzporedna življenja, ali pa gre zgolj za plod naše domišljije? Bi jih morali raziskati in ne le opazovati? Na podlagi teh vprašanj delo preizprašuje sanje s pomočjo programiranja in tehnologije in išče nove možnosti umetniškega izražanja.
Ključne besede:koda, zvok, algoritmi, vizualna umetnost, tehologija, magistrske naloge


Nazaj