Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Accelerato : vpeljevanje readymade-a in destrukcije v konceptualno fotografijo
Avtorji:ID Carlevaris, Luka (Avtor)
ID Žnidarčič, Tadej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Dekleva, Luka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Luka_Carlevaris.pdf (6,65 MB)
MD5: 2850C7A5C7F721DC3205BD2E079180DB
 
.zip Luka_Carlevaris.zip (2,65 MB)
MD5: C9BA83288C2DD5CF99672568B2F5707A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:AU - Akademija umetnosti
Opis:Magistrsko delo Vpeljevanje readymade-a in destrukcije v konceptualno fotografijo obravnava konceptualno umetnost ter fotografijo tega področja. Delo je razdeljeno na dva dela. Ker je moja glavna tema praktičnega dela prikazati problematiko dirkaškega športa skozi fotografsko instalacijo, prvi del govori o konceptualni umetnosti in dveh ustvarjalnih pristopov, ki sta zanjo značilna. To sta uporaba readymade objektov ter različni postopki uničevanja umetniških del. Za temo raziskovanja sem si zadal opisati, kakšni procesi spremenijo vsakdanje objekte in dejanja destrukcije v umetniško kreacijo. S tem želim, da bi bralec spoznal, da imajo lahko navadni predmeti ter postopki zažiganja ali brisanja tudi izrazno vrednost, če za njimi stoji konkretna idejna zasnova. Ker je temeljni medij praktičnega dela magistrskega dela fotografija, se drugi del posveča konceptualni fotografiji, predstavlja njen razvoj od začetka do danes. Skozi primere ustvarjalcev pa se dotika tudi njenih umetniških zasnov. Po pisnem delu sledi opis praktičnega dela magistrskega dela, in sicer fotografske instalacije z naslovom Accelerato. Ta predstavlja, kako moto-šport vpliva na onesnaževanje okolja skozi štiri sklope, kjer sem fotografije uničeval ali jih tiskal na readymade avto dele.
Ključne besede:konceptualna umetnost, konceptualna fotografija, instalacije, destrukcija, motošport, onesnaževanje, magistrske naloge
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:L. Carlevaris
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:108 str.
PID:20.500.12556/RUNG-9958 Novo okno
COBISS.SI-ID:232872451 Novo okno
UDK:77.04
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:SKKMXXYK
Datum objave v RUNG:15.04.2025
Število ogledov:179
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
CARLEVARIS, Luka, 2025, Accelerato : vpeljevanje readymade-a in destrukcije v konceptualno fotografijo [na spletu]. Magistrsko delo. Nova Gorica : L. Carlevaris. [Dostopano 27 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=9958
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.04.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Accelerato : magistrsko delo
Opis:The master's thesis Introducing Readymade and Destruction Into Conceptual Photography deals with conceptual art and the photography of this field. The assignment is divided into two parts. Since my main topic of the practical work is to present the issues of racing sports through a photographic installation, the first part talks about conceptual art and two creative approaches that are characteristic of it. These are the use of readymade objects and various procedures for destroying works of art. As the topic of my research topic, I set myself to explore the process of transforming everyday objects and acts of destruction into artistic creation. In doing so, I want the reader to realize that ordinary objects and the procedures of burning or erasing can also have expressive value if there is a concrete conceptual design behind them. Since the fundamental medium of the practical work of the assignment is photography, the second part is dedicated to conceptual photography. It presents its development from the beginning to the present day. It also touches on its artistic concepts through examples of creators. After the theoretical part, there is a description of the practical work of the master's thesis, a photographic installation entitled Accelerato. Installation represents how motorsports affects environmental pollution, and it consists of four sections where I destroyed photos or printed them on readymade car parts.
Ključne besede:Conceptual art, conceptual photography, readymade, destruction, motorsport, pollution, installation


Nazaj