Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Statistika RUNG
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Oseba: Armand Faganel
Vključi e-publikacije na svojo spletno stran!

Magistrska dela (1)

  1. Mariam Parekhelashvili: Brand introduction on the Slovenian market: case study Gurieli tea

Diplomska dela (35)

  1. Jovan Sošić: Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
  2. Šaza Babić: Statistical analysis of European digital strategies in times of crisis
  3. Tjaša Živec: Uvedba svetovalne prodaje programa iCenter v izbranem podjetju
  4. Žiga Lačen: Analiza zasnove, uresničljivosti ter možne uvedbe mobilne aplikacije za postavljanje in igranje športnih stav
  5. Sara Vodopivec: Učinek menjave embalaže izdelkov izbranega podjetja
  6. Kristina Skrt: ANALIZA UMEŠČANJA MULTIKULTURNEGA SREDIŠČA V GORIŠKIH BRDIH
  7. Erik Clemente: Načrt trženja glasbenega festivala
  8. Peter Škrlj: Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
  9. Martina Kornhausler: Posodabljanje CRM sistema v podjetju Trgo ABC
  10. Teo Činej: Analiza trženja storitev upravljanja z nepremičninami
  11. Petra Marc: Analiza in predlog izboljšav spletne strani izbranega podjetja
  12. Miha Vogrinčič: Zasnova projekta "Rolka" in marketinško komuniciranje
  13. Ana Gabrijelčič: Učinkovitost internega komuniciranja v podjetju Inclub d. o. o.
  14. Sabina Cverle: Tržna analiza ter načrtovanje strategije vpeljave ledenih kozarcev na slovenski trg
  15. Janja Mikuž: Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Fructal
  16. Janja Kragelj: Trženje inteligentnih tkanin iz skupine Protexmax
  17. Mirka Peršič Perkon: Strateški načrt vzpostavitve spletne trgovine z otroško opremo
  18. Kristjan Brumat: Strategija vstopa podjetja na tuji trg
  19. Filip Križman: Tržna analiza čistilcev zraka z vgrajenimi filtri na osnovi fotokatalize
  20. Jasmina Manfreda: Analiza trženja zavarovalno posredniških storitev in izbira primernega pravnega statusa družbe za opravljanje teh storitev
  21. Aleksander Boškin: Marketing izdelkov iz furnirja
  22. Staš Kodele: Razvoj in uvajanje novega izdelka na ciljni trg
  23. Samo Hafner: Uvajanje nove blagovne znamke visokotlačnih čistilcev Comet na slovenski trg
  24. Mišo Stjepanović: Strategija uvajanja inovativnih dilatacijskih izdelkov na slovenski trg
  25. Igor Bagon: Trg spletnih sportnih stavnic in razvoj prodajne mreže v Italiji
  26. Maja Drole: Trženje v razmerah globalnega poslovanja
  27. Nejc Bat: Identifikacija aplikacij in ovrednotenje tržnega potenciala za tehnologijo Celeris
  28. Andrej Cvetrežnik: Strategija prodaje inovativnega izolativnega opažnega sistema Quad-Lock na primorskem trgu
  29. Emanuela Alibabić: Strateški marketinški načrt za izdelke kabelske industrije na trgu Bližnjega Vzhoda
  30. Saša Pipalovič: Trženje kompatibilnih rezervnih delov za tovorna vozila
  31. Jelena Andrlič: Raziskava trga za daljinski nadzor preko GSM/GPRS vmesnikov in oblikovanje vstopnih strategij
  32. Urška Pirih Čargo: Analiza komuniciranja Komunale Nova Gorica na področju ločevanja gospodinjskih odpadkov
  33. Jasmina Štrancar: Optimizacija organiziranosti prodajne službe izbranega podjetja
  34. Metka Lisjak: Analiza ponudbe in povpraševanja na trgu nepremičninskih zavarovanj v Sloveniji
  35. Jernej Štrancar: Analiza strategije uvajanja novega mobilnega telefona na slovenski trg