Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Obravnava črtic Ivana Cankarja v gimnaziji s pomočjo bralnomotivacijskih strategij
Ana Cukjati, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava črtice Ivana Cankarja, ki so v učnem načrtu za slovenščino za splošne, klasične in strokovne gimnazije (Poznanovič Jezeršek in drugi, 2008) uvrščene med obveznoizbirna besedila, in njihove didaktizacije na podlagi bralnomotivacijskih strategij M. Sarto. V teoretičnem delu orišemo poglavja učnega načrta, vezana na pouk književnosti, predstavimo za gimnazijo obveznoizbirne Cankarjeve črtice, primerjamo njihovo sedanjo obravnavo v nekaterih srednješolskih učbenikih in berilih ter razložimo pomembnost učne motivacije za branje in učno uspešnost. Nazadnje je v teoretičnem delu predstavljena vsebina priročnika M. Sarto Strategije motiviranja za branje (2015) kot drugačna možnost didaktizacij Cankarjeve proze. V empiričnem delu razložimo problem obravnave Cankarjevih črtic v gimnazijah ter opišemo cilje in metodologijo naše raziskave, ki vključuje izdelavo didaktizacij Cankarjevih črtic s pomočjo bralnomotivacijskih strategij, preizkus ene od didaktizacij na gimnaziji, vzporedno z obravnavo na podlagi berila Branja 3 (Ambrož in drugi, 2002), in oceno izvedbe obeh ur, vprašalnik za učitelje in učiteljice slovenščine na gimnazijah o obravnavi Cankarjeve proze ter vprašalnik za dijake in dijakinje o razumevanju obravnavane črtice pred in po obravnavi s pomočjo bralnomotivacijske strategije in berila Branja 3. Magistrsko delo sklepa analiza rezultatov raziskave: dijaki in dijakinje so bili bolj motivirani pri obravnavi črtice na podlagi bralnomotivacijske strategije.
Keywords: gimnazija, črtice Ivana Cankarja, bralnomotivacijske strategije, motiviranje za branje, Montserrat Sarto
Published in RUNG: 26.04.2019; Views: 4523; Downloads: 178
.pdf Full text (1,05 MB)

2.
Recenzija monografije Razvijanje ključnih zmožnosti pri pouku književnosti v gimnaziji
Zoran Božič, 2019, review, book review, critique

Abstract: Recenzija monografije Jožice Jožef Beg, ki je izšla v zbirki Slavistična knjižnica (20). Recenzija vključuje kritičen odnos do teorije ključnih zmožnosti (kompetenc) in do sedanjega gimnazijskega pouka književnosti in splošne mature.
Keywords: Jožica Jožef Beg, didaktika, srednja šola, gimnazija, ključne zmožnosti, kompetence, književnost, matura, izobraževanje
Published in RUNG: 29.03.2019; Views: 3792; Downloads: 0
This document has many files! More...

3.
Zablode usmerjenega reformizma : Pogovor Naših razgledov
1985, interview

Abstract: Intervju na podlagi članka, poslanega v objavo Našim razgledom februarja leta 1985. Problematiziranje zasnove in izvedbe usmerjenega izobraževanja in poziv k obnovitvi nekdanjih gimnazij.
Keywords: šolska reforma, usmerjeno izobraževanje, socialna diskriminacija, Slovenija, medicinska fakulteta, vertikalna prehodnost, gimnazija, naravoslovno-matematična usmeritev, zdravstveni tehnik
Published in RUNG: 20.12.2017; Views: 3713; Downloads: 0
This document has many files! More...

4.
Novi učni načrt za pouk književnosti
Zoran Božič, 1993, review, book review, critique

Abstract: Kritična analiza novega učnega načrta za pouk slovenščine v gimnazijah.
Keywords: učni programi, knjižna vzgoja, srednje šole, učni načrt, književnost, Slovenija, srednja šola, gimnazija
Published in RUNG: 20.12.2017; Views: 4021; Downloads: 0
This document has many files! More...

Search done in 0.03 sec.
Back to top