Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvajanje metode 20 ključev v podjetje
Nerma Čotar, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Osnovni namen diplomskega dela je predstaviti probleme poslovanja, komunikacije in organizacije znotraj podjetja ter spoznati metodo 20 ključev, ki skuša oceniti trenutno stanje v podjetju in najti ustrezne izboljšave. V obravnavanem podjetju smo opravili intervjuje s šestimi zaposlenimi ter izvedli anketiranje o predlogih za izboljšanje stanja na področju štirih sidrnih dejavnikov. Na osnovi izidov iz vprašalnika smo ugotovili, da so bili ti dobro sprejeti (povprečna ocena 4,4) ter da se predlogi po pomembnosti malo razlikujejo (standardni odklon 0,54). Ugotovitve iz teoretičnega pregleda domače in tuje strokovne literature ter spoznanja iz opravljene terenske raziskave v izbranem podjetju naj bi lastnikom, managerjem in zaposlenim služile kot pripomoček za trajnostno izboljševanje poslovanja.
Keywords: management, metoda 20 ključev, podjetje, predlogi, vprašalnik
Published in RUNG: 08.07.2015; Views: 6813; Downloads: 349
.pdf Full text (1,08 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top