Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kako ustanoviti podjetje, ki bo učinkovito obvladovalo svoje poslovanje v času nestabilnih razmer? : diplomsko delo
Marija Đorđević, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na ustanovitev podjetja, ki bi uspešno poslovalo in premagalo kakršno koli krizo. Naključje nam je omogočilo, da smo videli, kako svetovna kriza, imenovana korona, uničuje številna majhna in velika proizvodna podjetja ter podjetja s področja prometa, turizma, številnih storitev, restavracije. Zaradi tega smo razmišljali, kako naprej. Nihče ne more napovedati trajanja krize. Spraševali smo se, kaj je treba storiti, da bodo podjetja preživela, da bo trg zadovoljen, delavci obstali. Vemo, da obup ni rešitev. Moramo delati. Kako? Točno to vprašanje je pripeljalo do tega dela. Iz diplomskega dela je mogoče sklepati, da je ustanovitev podjetja velik in lep izziv, pa tudi da so krize pogost pojav, ki se mu ni mogoče izogniti. Nanje je treba računati in se pripraviti, da se jim lahko uspešno upirajo, in sicer z uporabo neverjetnih virov, imenovanih človek. Vlagati moramo v ustvarjalnost, okrepiti vizionarski duh ustvarjalca ideje. Delati moramo timsko, ne smemo se bati napak in se ne smemo predati.
Ključne besede: diplomske naloge, ustanovitev podjetja, ekonomska kriza, človeški viri
Objavljeno v RUNG: 05.10.2021; Ogledov: 2059; Prenosov: 136
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Izboljšave metod za raziskave vpliva zaposlenih na njihovo življenjsko okolje : MAGISTRSKO DELO
Peter Ferfoglia, 2020, magistrsko delo

Opis: Z dobro organizacijsko klimo se povečujeta učinkovitost zaposlenih in uspešnost organizacije. Namen magistrske naloge je bil preveriti zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju, z uporabo novo zasnovanega kratkega anketiranja za pogosto preverjanje s hitrim odzivanjem pri težavah, s pomočjo metod Design Thinking in Life Design. V empiričnem delu raziskave smo uporabili kvantitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Podatke smo pridobivali s pomočjo dvakratnega anketiranja 32 zaposlenih v srednje velikem izbranem podjetju. Ugotovili smo, da se je vpliv na zasebno življenje in delo-podjetje v preteklih treh mesecih nenehno izboljševal od 30,43 % do 3,13 %. Iz prostodostopnih podatkov smo s podatkovnim rudarjenjem ugotovili tudi stanje v življenjskem okolju, to pa primerjali s stanjem v podjetju ter razbrali matematične soodvisnosti. Zasnovali smo predloge za izboljšanje stanja na področju delovnega in posledično življenjskega okolja ter podali možnosti za nadaljnje raziskovanje. Ugotovitve naše raziskave bodo koristne za menedžerje in strokovne sodelavce, ki se ukvarjajo s proučevanjem organizacijske klime in njenim vitkim razvojem človeških zmožnosti v podjetjih in drugih ustanovah. Uporabljeni pripomoček 'kompas' s hitrim preverjanjem in odzivanjem je koristen za vitki management človeških virov in je prilagodljiv za vsako podjetje. S tem se neposredno spremlja medsebojni vpliv delovnega in življenjskega okolja in omogoča hiter odziv v primeru negativnih kazalnikov. Namenjanje potrebne pozornosti zaposlenim in njihovim najbližjim pa bo izboljšalo uspešnost posameznikov in organizacij.
Ključne besede: Človeški viri, kakovost dela in življenja, Life Design, menedžment, organizacijska klima
Objavljeno v RUNG: 02.12.2020; Ogledov: 2635; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

3.
4.
Prenova sistema za spremljanje usposobljenosti zaposlenih v podjetju Mahle Letrika
Danjel Cotič, 2016, magistrsko delo

Opis: V podjetju Mahle Letrika d.o.o. so na področju upravljanja znanja naredili že veliko, vendar so rešitve nepovezane, ponekod nepregledne in z določenimi pomanjkljivostmi. Potrebne so dopolnitve in prenova. Podjetje planira informatizacijo skozi obstoječo matriko usposobljenosti zaposlenih, ki pa jo je potrebno najprej posodobiti in izboljšati njeno funkcionalnost. V podjetju je bila sestavljena skupina sodelavcev za pregled pomanjkljivosti obstoječe matrike in izdelavo načrta sprememb. V prispevku opisujemo pregled obstoječe matrike in njenih pomanjkljivosti ter konkretne zamisli za popravke obstoječega stanja pred nadaljnjo informatizacijo. Rezultati bodo vključeni v načrt aktivnosti za posodabljanje in urejanje integriranega sistema, katerega cilj bo zbiranje informacij o znanju zaposlenih. Zaradi večje sledljivosti se bo izboljšalo upravljanje s človeškimi viri.
Ključne besede: matrika usposobljenosti, človeški viri, informatizacija, upravljanje znanja.
Objavljeno v RUNG: 12.05.2016; Ogledov: 9324; Prenosov: 567
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh