Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pouk slovenščine v Furlaniji-Julijski krajini med epidemijo covida-19: raziskovalna spoznanja in metodološki okvir za pripravo gradiv
Maja Melinc Mlekuž, 2022, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: pouk na daljavo, slovenske šole v Italiji, pouk slovenščine, učna gradiva, učne enote, izobraževanje za učitelje
Objavljeno v RUNG: 27.09.2022; Ogledov: 987; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Šolanje v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji v času pouka na daljavo : raziskovalna izhodišča in metodološki okvir za pripravo novih učnih gradiv
Maja Melinc Mlekuž, 2021, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Opis: Analiza polstrukturiranih globinskih intervjujev med učitelji in starši otrok, ki obiskujejo osnovno šolo s slovenskim učnim jezikom in slovensko-italijanskim dvojezičnim poukom v Italiji, prinaša vpogled v didaktično-metodične izzive pri poučevanju učencev na daljavo, katerih prvi ali primarni jezik ni slovenski, slovenščina pa tudi ni jezik okolja, v katerem živijo. V vzgojno-izobraževalnih ustanovah s slovenskim učnim jezikom, od vrtcev do drugostopenjskih srednjih šol, je namreč veliko otrok iz neslovensko govorečih družin, kar prinaša večje število potencialnih govorcev slovenščine, številčnejše razrede ter integracijo slovenske narodne manjšinez večinskim prebivalstvom, hkrati pa tudi metodične prilagoditve za doseganje temeljnih učnih ciljev za pouk slovenščine kot J1, pa čeprav je slovenščina za učence J2.
Ključne besede: pouk na daljavo, slovenske šole v Italiji, pouk slovenščine
Objavljeno v RUNG: 27.09.2021; Ogledov: 1764; Prenosov: 45
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh