Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vključevanje novega zaposlenega v novo delovno okolje : diplomsko delo
Bogdan Petrović, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi želimo pojasniti, kako se na čim bolj učinkovit način prilagoditi novemu okolju, novi socialni skupnosti in na kakšen način graditi odnose z zaposlenimi, ki so že zaposleni v izbranem podjetju. Vsekakor želimo poudariti pomen in razjasniti pomen prilagajanja novozaposlenega posameznika, kjer ne pozna nikogar in sploh ne ve, za kakšne odnose gre v organizaciji. Istočasno bomo skušali pojasniti pomen odprtega sodelovanja z vodjo ter neposrednega vzpostavljanja vsakodnevne komunikacije, ki ima velikanski vpliv na izgradnjo sodelovanja in zaupanja z vodjo in z vsemi novimi sodelavci. Posebno pozornost nameravamo nameniti načinom motiviranja novozaposlenega z namenom, da čim bolje opravlja zaupane naloge in gradi zaupanje in sodelovanje s kolegi v kolektivu. Gre za poseben pomen vzpostavitve kakovostnih odnosov med vsemi zaposlenimi, ki jih ima organizacija na razpolago, da lahko doseže zastavljene rezultate. Prepričani smo, da gre za pomembno nalogo vodij, ki imajo svoja pooblastila in odgovornosti na področju kakovostne uvedbe novega posameznika v kolektiv – v nasprotnem primeru pa gre za snovanje novih konfliktov in izgubo časa in energije na vseh področjih.
Ključne besede: Motiviranje, komuniciranje, vodenje, odnosi, novi zaposleni
Objavljeno v RUNG: 21.10.2022; Ogledov: 1316; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (990,61 KB)

2.
Povezanost zadovoljstva strank in organizacijske klime v izbranem podjetju
Nejka Miklavčič, 2022, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje si želi imeti čim več lojalnih in zadovoljnih strank, saj so to ljudje, ki se v podjetje vračajo in v svet nosijo dobro besedo o podjetju. Da pa dobimo zveste stranke, ne pomagajo samo promocija, dobre prodajne ponudbe in ostale tehnike prodaje, ampak tudi sama klima v podjetju. Zaposleni so namreč zgled podjetja. In zadovoljen zaposleni bo s svojim delom, dobro voljo in pripadnostjo podjetju pokazal stranki, da je tudi ona zaželena, cenjena in prav tako pomembna kot zaposleni. Z raziskavo zadovoljstva strank in organizacijske klime smo želeli dobiti rezultate, kaj najbolj vpliva na skupno zadovoljstvo stranke in kaj najbolj na pripadnost delavca podjetju. Skupni rezultati pa nam dajo vpogled v povezavo obojega skupaj. Ti so nam namreč pokazali, da na zadovoljstvo strank med drugim najbolj vplivata kakovost postrežbe ter svetovanje zaposlenih. Ti dve lastnosti, pa sta pomembna pokazatelja dobrega in motiviranega zadovoljnega zaposlenega.
Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, organizacijska klima, stranke, pripadnost
Objavljeno v RUNG: 30.09.2022; Ogledov: 1515; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (847,66 KB)

3.
Komunikacijska luknja kot posledica nesporazumov in nerazumevanja v izbranem podjetju : diplomsko delo
Angela Stojanova, 2021, diplomsko delo

Opis: Sestava vsake organizacije so med drugim tudi ljudje, ki so zaradi delovne obveznosti prisiljeni do vsakodnevnega sodelovanja in soočanja. Glede na to, da v delovnem okolju preživimo ogromno svojega časa, je neizogibno, da ne bi prišlo do konfliktov. Le-ti s seboj ne prinašajo vedno le slabih lastnosti, temveč pogosto tudi dobre. Osrednji problem diplomskega dela so konflikti, vrste konfliktov, konfliktne situacije in njihovo reševanje. Da bi razumeli pojem konflikt, je pred tem vsaj približno potrebno poznavati tudi nanj vezan pojem komunikacija, zato je opisana tudi ta. Z namenom, da bi izvedeli, v kolikšni meri in na kakšen način se določeno podjetje spopada s konflikti, smo izvedli intervjuje ter jih na koncu tudi utemeljili in opredelili.
Ključne besede: diplomske naloge, komunikacija, odnosi, zaposleni, konflikt, reševanje
Objavljeno v RUNG: 05.10.2021; Ogledov: 1741; Prenosov: 122
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Zaposleni so ustvarjalci razvoja in celovitega prestrukturiranja podjetja
Drago Papler, 2016, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: proizvodnja, zaposleni, električna energija
Objavljeno v RUNG: 26.05.2020; Ogledov: 2180; Prenosov: 20
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
6.
Prednosti dela na daljavo in odnos delovne sile prihodnosti do takšne oblike dela
Jan Sterle, 2019, diplomsko delo

Opis: Sledeče diplomsko delo nosi naslov Prednosti dela na daljavo in odnos delovne sile prihodnosti do takšne oblike dela. Sestavljeno je iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili prožno delo,in delo na daljavo, opisali oblike dela na daljavo ter opisali, komponente, ki so pri takšni obliki del pomembne. Nadalje smo opisali prednosti in slabosti dela na daljavo tako iz vidika zaposlenih kot tudi delodajalcev, prav tako smo našteli, katera tehnična oprema, je potrebna za opravljanje dela na daljavo in katere so najpogostejše težave z vidika tehnologije. Predstavili smo pozitivne in negativne učinke določenih vidikov dela na daljavo, izpostavili smo fizično prisotnost, nadzor nad delavci in socialni vidik takega dela. Opisali smo, kako uravnovešati delo in zasebno življenje ter kakšno je delo na daljavo danes. V empiričnem delu smo opisali raziskavo, ki smo jo izvedli med delavci podjetja Advancing Trade, v katerem smo želeli ugotoviti, kakšno je njihovo stališče do dela na daljavo.
Ključne besede: delo na daljavo, delo od doma, tehnična oprema, zaposleni, delodajalci
Objavljeno v RUNG: 13.03.2020; Ogledov: 3736; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

7.
8.
Perception of environmental data by different social groups in the EIA process
Monika Peterlin, 2005, doktorska disertacija

Ključne besede: socialne skupine, okoljski podatki, Luka Koper, zaposleni, javnost
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 5407; Prenosov: 350
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
10.
Poslovni načrt novoustanovljenega podjetja Suhimontaž
Matej Pregelj, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, poslovni načrti, trg, zaposleni, ciljni kupci
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 5184; Prenosov: 500
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh