Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Pilotna študija izobraževanja na izbrani srednji šoli v času pandemije covid-19 : magistrsko delo
Jernej Krenčan, 2022, magistrsko delo

Opis: Pandemija covida-19 je spremenila delo in pogled na delo v skoraj vseh spektrih našega življenja, ki smo ga poznali pred pandemijo. Tudi izobraževalne ustanove so morale svoje delo prilagoditi in spremeniti. Predavatelji smo bili v času pandemije prvi, ki smo preizkušali različne platforme za delo na daljavo, da bi omogočili čim boljšo komunikacijo med predavatelji in slušatelji. Cilj magistrskega dela je primerjati načine šolskega pouka pred pandemijo in v času pandemije covida-19. Z izvedeno raziskavo med dijaki in učitelji izbrane srednje šole smo želeli potrditi ali ovreči hipotezo o neprimernosti ali primernosti izobraževanja na daljavo in subjektivno ocenjeno kvaliteto dela. Predstavili smo tudi nekaj primerov dobrih praks pri podajanju snovi, ki naj služijo predvsem temu, da bodo imeli drugi predavatelji boljše izhodišče za delo na daljavo, kot smo ga imeli mi. Ne samo podajanje snovi, tudi ocenjevanje je bilo v času pandemije spremenjeno, zato smo na podlagi praktičnih izkušenj ocenjevanja v magistrskem delu predstavili nekaj primerov dobrih praks v zvezi z ocenjevanjem znanja.
Ključne besede: izobraževanje, covid-19, pandemija, izobraževanje na daljavo, delo na daljavo, magistrske naloge
Objavljeno v RUNG: 07.06.2022; Ogledov: 1637; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Literarno delo in njegov (implicitni) avtor : Vidika literarne vede in šolske prakse
Ivana Zajc, 2016, magistrsko delo

Opis: Vlogo avtorja v literarnem delu najprej preverimo preko kontroverznega koncepta implicitni avtor, pri katerem najprej pokažemo njegovo genezo. Magistrsko delo vsebuje izvirno sintezo rekonceptualizacij implicitnega avtorja, ki je vsebinsko razvrščena glede na osnovne kazalnike: povezava z empiričnim avtorjem in antropomorfnost ter trije vidiki opredeljevanja: vidik literarne produkcije, vidik literarne recepcije, vidik literarnega dela kot fenomena. Ta razdelitev je nastala preko vsebinske analize večine sodobnih in izbranih ključnih starejših razprav na to temo. Sinteza omogoča, da razkrijemo osrednje anomalije teorij, med temi problematično težnjo k simultanemu definiranju vloge avtorja v literarnem delu za vse procese, ki so povezani s književnostjo, hkrati. Posebej izpostavimo tiste teorije, ki koncept opredeljujejo z vidika literarnega bralca: gre za bralčev konstrukt, ki nastane preko znotrajbesedilnih lastnosti in poznavanja zunajbesedilnih dejstev o empiričnem avtorju ter širših kontekstov nastanka literarnega dela, pa tudi kasnejše recepcije literarnega dela. Tako opredeljen koncept je temelj za razpravo o vlogi dejstev o empiričnem avtorju v šolski praksi, pri čemer temeljimo na pouku slovenščine na gimnazijah. Za integriranje znanja o zunajliterarnih kontekstih v znanje o samem literarnem delu je ključno kognitivno branje. Omogoča namreč povezovanje literarnega dela v širše (kulturno-, duhovnozgodovinske in druge) kontekste. Kognitivna naratologija opaža, da bralci besedilno strukturo pripišejo določenemu delovalniku, empirična raziskava literarnega branja z vidika predstav o literarnem avtorju pa kaže, da emotivnih spodbud pri bralcu ne sproža le vsebina literarnega dela, pač pa tudi poznavanje dejstev o implicitnem avtorju. Na temelju sistemske književnodidaktične paradigme z elementi recepcijske zagovarjamo, da temelji spoznavanje avtorja na teh osnovah. Učenčevo zanje o literarnem avtorju ne sme biti ločeno od drugih kontekstualnih elementov produkcije in kasnejše recepcije književnosti. Med temi elementi književnega znanja naj bodo vzročno-posledične in logične povezave, ki jih zagotavlja znanje z(a) razumevanje(m). Dosežemo ga s poukom, kjer je na prvem mestu komunikacija s književnostjo in v katerem usvajanje znanja poteka dejavno % problemsko. Dokument Evropski literarni okvir za učitelje v srednjih šolah (2012) pri spoznavanju sistema književnosti izhaja iz učenčevega zanimanja za literarnega avtorja. Literarna zmožnost, ki jo določa, je tesno speta s književnim znanjem, ki empiričnega avtorja locira v kompleks okoliščin, ki določajo produkcijo in kasnejšo recepcijo literarnega dela. Višje stopnje literarne zmožnosti terjajo problemske obravnave zunajbesedilnih dejstev o literarnem delu, v tesni navezavi s slednjim.
Ključne besede: literarna teorija, implicitni avtor, nakazani avtor, empirični avtor, didaktika književnosti, knjižna vzgoja, kognitivno branje, problemski pouk, magistrsko delo, bolonjski magisteriji
Objavljeno v RUNG: 05.11.2021; Ogledov: 1559; Prenosov: 0

4.
Pomen timskega dela in ustvarjalnega sodelovanja za uspešnost organizacije v izbranem podjetju : diplomsko delo
Veronika Efremova, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem se osredotočila na pomen timskega dela, ki je v sodobnih časih nepogrešljivo. Fokusirala sem se na ključne elemente nastanka tima, na vlogo vodje tima, na pomembnost karakteristik pri oblikovanju tima, pomen uspešne komunikacije in na reševanje konfliktov v timu.
Ključne besede: diplomske naloge, timsko delo, vodenje, komunikacija, motivacija, konflikti
Objavljeno v RUNG: 05.10.2021; Ogledov: 2406; Prenosov: 218
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Bivališča Branislave Sušnik : razstava, Medvode, Galerija pod kozolcem, otvoritev 3. 7. 2020,
Francisco Tomsich, Barbara Pregelj, razstava

Opis: https://www.facebook.com/events/313247886481912/?acontext=%7B%22action_history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22page%22%2C%22mechanism%22%3A%22page_admin_bar%22%2C%22extra_data%22%3A%22%7B%5C%22page_id%5C%22%3A358728870838309%7D%22%7D%2C%7B%22surface%22%3A%22events_admin_tool%22%2C%22mechanism%22%3A%22events_admin_tool%22%2C%22extra_data%22%3A%22[]%22%7D]%2C%22has_source%22%3Atrue%7D
Ključne besede: Branislava Sušnik (1920-1996), razstava, življenje in delo
Objavljeno v RUNG: 21.09.2020; Ogledov: 2141; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Doma, na obisku
Andreja Gomboc, 2020, poljudni članek

Ključne besede: delo na daljavo, astronomija, Prekmurje
Objavljeno v RUNG: 28.07.2020; Ogledov: 2565; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
S socialnim dialogom zagotoviti dostojno plačilo za delo ter spodbujati znanje in kreativnost
Drago Papler, 2017, poljudni članek

Ključne besede: kreativnost, delo, znanje
Objavljeno v RUNG: 15.05.2020; Ogledov: 2192; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Čigav je moj čas?
Andreja Gomboc, 2019, poljudni članek

Ključne besede: čas, delo, spanje
Objavljeno v RUNG: 06.04.2020; Ogledov: 2163; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Prednosti dela na daljavo in odnos delovne sile prihodnosti do takšne oblike dela
Jan Sterle, 2019, diplomsko delo

Opis: Sledeče diplomsko delo nosi naslov Prednosti dela na daljavo in odnos delovne sile prihodnosti do takšne oblike dela. Sestavljeno je iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili prožno delo,in delo na daljavo, opisali oblike dela na daljavo ter opisali, komponente, ki so pri takšni obliki del pomembne. Nadalje smo opisali prednosti in slabosti dela na daljavo tako iz vidika zaposlenih kot tudi delodajalcev, prav tako smo našteli, katera tehnična oprema, je potrebna za opravljanje dela na daljavo in katere so najpogostejše težave z vidika tehnologije. Predstavili smo pozitivne in negativne učinke določenih vidikov dela na daljavo, izpostavili smo fizično prisotnost, nadzor nad delavci in socialni vidik takega dela. Opisali smo, kako uravnovešati delo in zasebno življenje ter kakšno je delo na daljavo danes. V empiričnem delu smo opisali raziskavo, ki smo jo izvedli med delavci podjetja Advancing Trade, v katerem smo želeli ugotoviti, kakšno je njihovo stališče do dela na daljavo.
Ključne besede: delo na daljavo, delo od doma, tehnična oprema, zaposleni, delodajalci
Objavljeno v RUNG: 13.03.2020; Ogledov: 3736; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

10.
Motnje pri razumevanju leposlovnih del : Seminarska naloga na Oddelku za primerjalno književnost Filozofske fakultete
Zoran Božič, 1975, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga na oddelku za primerjalno književnost obravnava interpretativno problematiko v znanstvenih delih profesorjev Franca Zadravca (Kosovel), Borisa Paternuja (Krst pri Savici in Pevcu) in Dušana Pirjevca (Hlapci).
Ključne besede: slovenska književnost, literarna interpretacija, slovenska literarna zgodovina, diplomsko delo, Franc Zadravec, Boris Paternu, Dušan Pirjevec
Objavljeno v RUNG: 16.10.2019; Ogledov: 2790; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh