Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA POSLOVNIH PROCESOV V IZBRANEM PROIZVODNEM PODJETJU TER PREDLOGI ZA IZBOLJŠAVE
Elija Fajt, 2023, diplomsko delo

Opis: Poslovni procesi, njihova optimizacija ter spremembe predstavljajo danes v podjetjih ključ poslovanja. Zaradi hitrih sprememb in zahtev trga mora vsako podjetje imeti točno definirane ter vzpostavljene poslovne procese, hkrati pa mora biti fleksibilno in pripravljeno na nagle preobrate. Uporaba določenih metodologij in orodij omogoča podjetjem zaznavo problematike in potencialnih priložnosti za izboljšave poslovnih procesov. Orodji, kot sta VSM (angl. Value Stream Mapping, v nadaljevanju VSM) ter SWOT (angl. Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats, v nadaljevanju SWOT) analiza, sta priporočljivi in nenadomestljivi za optimizacijo poslovnih procesov. S pomočjo SWOT analize zaznamo prednosti in slabosti notranjega poslovanja, hkrati pa priložnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja. To nam daje odlično izhodišče za nadaljnjo analizo in izboljšavo poslovnih procesov. S pomočjo orodja VSM pa lahko analiziramo trenutno stanje ter simuliramo bodoče stanje poslovnih procesov. Ta metoda vitkega managementa nam z grafičnim prikazom omogoča identifikacijo vseh pretokov materiala in informacij, razvrščenih po določenem časovnem intervalu. Obe orodji nam dajeta dovolj zanesljivo podlago za odkrivanje kritičnih točk v poslovnih procesih, ki v podjetju zahtevajo takojšnje ukrepanje.
Ključne besede: Poslovni procesi, JIT, optimizacija, VMS, SWOT, konkurenčne prednosti.
Objavljeno v RUNG: 03.05.2023; Ogledov: 1072; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

2.
3.
4.
Postavitev osnove za oblikovanje prodajne strategije izbranega podjetja na osnovi avtentičnih diferenciacijskih prednosti
Tomaž Kalin, 2019, diplomsko delo

Opis: Najemanje superračunalniških zmogljivosti v oblaku se hitro razvija in zato se tudi trg in potrebe kupcev hitro spreminjajo. S pomočjo superračunalniških zmogljivosti v oblaku lahko podjetja svoj razvojni proces bistveno pohitrijo in s tem prihranijo na času, potrebnem za razvoj novih produktov, in lahko nov produkt hitreje predstavijo na trgu. Za to, da lahko neko podjetje uporablja superračunalniško infrastrukturo za izvajanje simulacij, je potrebnega veliko znanja znotraj podjetja in finančna stabilnost podjetja. Da lahko podjetje uspešno trži najemanje superračunalniške infrastrukture v oblaku, se mora posluževati dobre in dovršene prodajne strategije, ki je oblikovana izključno za tak tip storitve in se od klasičnih prodajnih strategij pri določenih postopkih razlikuje. Pazljivo mora uporabljati tudi komunikacijske kanale, da lahko potencialnim kupcem sporoči ustrezno sporočilo, s katerim povečuje zavedanje in zvestobo podjetju. V diplomskem delu smo se osredotočili na oblikovanje osnove prodajne strategije na podlagi avtentičnih diferenciacijskih prednosti, ki smo jih izluščili na podlagi izkušenj podjetja in s pomočjo SWOT-analize ter profiliranja ciljnih kupcev. Na podlagi pridobljenih rezultatov in izkušenj zaposlenih v podjetju smo oblikovali osnovo za prodajno strategijo najemanja superračunalniških zmogljivosti v oblaku in jo podkrepili z uporabo ključnih komunikacijskih kanalov, ki so potrebni za pravilno izpeljavo celotnega prodajnega cikla, s poudarkom na osebni prodaji.
Ključne besede: Superračunalništvo, računalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja
Objavljeno v RUNG: 22.07.2019; Ogledov: 3765; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (438,47 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh