Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Postavitev osnove za oblikovanje prodajne strategije izbranega podjetja na osnovi avtentičnih diferenciacijskih prednosti
Tomaž Kalin, 2019, diplomsko delo

Opis: Najemanje superračunalniških zmogljivosti v oblaku se hitro razvija in zato se tudi trg in potrebe kupcev hitro spreminjajo. S pomočjo superračunalniških zmogljivosti v oblaku lahko podjetja svoj razvojni proces bistveno pohitrijo in s tem prihranijo na času, potrebnem za razvoj novih produktov, in lahko nov produkt hitreje predstavijo na trgu. Za to, da lahko neko podjetje uporablja superračunalniško infrastrukturo za izvajanje simulacij, je potrebnega veliko znanja znotraj podjetja in finančna stabilnost podjetja. Da lahko podjetje uspešno trži najemanje superračunalniške infrastrukture v oblaku, se mora posluževati dobre in dovršene prodajne strategije, ki je oblikovana izključno za tak tip storitve in se od klasičnih prodajnih strategij pri določenih postopkih razlikuje. Pazljivo mora uporabljati tudi komunikacijske kanale, da lahko potencialnim kupcem sporoči ustrezno sporočilo, s katerim povečuje zavedanje in zvestobo podjetju. V diplomskem delu smo se osredotočili na oblikovanje osnove prodajne strategije na podlagi avtentičnih diferenciacijskih prednosti, ki smo jih izluščili na podlagi izkušenj podjetja in s pomočjo SWOT-analize ter profiliranja ciljnih kupcev. Na podlagi pridobljenih rezultatov in izkušenj zaposlenih v podjetju smo oblikovali osnovo za prodajno strategijo najemanja superračunalniških zmogljivosti v oblaku in jo podkrepili z uporabo ključnih komunikacijskih kanalov, ki so potrebni za pravilno izpeljavo celotnega prodajnega cikla, s poudarkom na osebni prodaji.
Ključne besede: Superračunalništvo, računalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja
Objavljeno v RUNG: 22.07.2019; Ogledov: 3765; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (438,47 KB)

2.
Vprašanje zmage in poraza v Kosmačevi Baladi
Zoran Božič, 2001, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Opis: Prispevek problematizira Temnikarjevo herojstvo v Baladi o trobenti in oblaku Cirila Kosmača.
Ključne besede: slovenska književnost, interpretacije, Ciril Kosmač, Balada o trobenti in oblaku, Hlapec Jernej, Temnikar, Črnilogar, Thabiti kumi
Objavljeno v RUNG: 18.12.2017; Ogledov: 3406; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
PRIMERJAVA TREH MEDIJSKIH URESNIČITEV BALADE O TROBENTI IN OBLAKU CIRILA KOSMAČA (KNJIGA, FILM IN RADIJSKA IGRA)
Nina Pušnar, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je osnovana na primerjavi treh medijskih uresničitev Balade o trobenti in oblaku: noveli Cirila Kosmača, filma režiserja Franceta Štiglica in radijske igre po radijski dramatizaciji Mitje Mejaka. V prvem delu najprej predstavim avtorje vseh treh uresničitev in izpostavim nekaj splošnih razlik med vsemi tremi različicami dela. Predstavim tudi glavne značilnosti obdobja, v katerem je nastala literarna predloga, in se dotaknem primerjave med bralcem, gledalcem in poslušalcem. V nadaljevanju primerjam vse tri medije in predstavim adaptacijo literarnega dela. Sledi tipologija pripovedovalca, nazadnje pa predstavim še vsebino vseh treh medijskih uresničitev. V drugem delu naloge primerjam vse tri medijske uresničitve, pri čemer se osredotočam na vsebino, pripovedovalca, simboliko, like, tematiko in motiviko, kompozicijo ter kraj in čas dogajanja. Na osnovi primerjave ugotovim, da med uresničitvami obstajajo pomembne razlike in zaključim, da je najboljša izmed vseh treh uresničitev Kosmačeva novela.
Ključne besede: Balada o trobenti in oblaku, adaptacija dela, film, radijska igra, Ciril Kosmač, France Štiglic, Mitja Mejak
Objavljeno v RUNG: 28.09.2016; Ogledov: 5592; Prenosov: 373
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

4.
Sodobno vodenje poslovnih knjig : Modern management of business book
Violeta Georgieva, 2015, diplomsko delo

Opis: Razmah informacijske tehnologije je v zadnjih dveh desetletjih povzročil velike spremembe v načinu dela in organizaciji poslovanje sodobnega podjetja. Temu so botrovale predvsem dovršene namenske, upravljanje odnosov s strankami CRM programske rešitve za vodenje računovodstva, ki so tako postavile nove norme. Najnovejše namenske programske rešitve za vodenje računovodstva delujejo po principu računalništva v oblaku in posledično omogočajo uporabnikom takšnih namenskih spletnih programskih rešitev dostop do aplikacije od kjerkoli in kadarkoli.
Ključne besede: Računovodski informacijski podsistem, poslovne knjige, računalništvo v oblaku, brezpapirno poslovanje.
Objavljeno v RUNG: 30.10.2015; Ogledov: 5700; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (813,02 KB)

5.
Podpora poslovanja malih in srednjih podjetij z računalništvom v oblaku
Nejc Bat, 2015, magistrsko delo

Opis: Računalništvo v oblaku se vse bolj uveljavlja kot primerno tehnološko nadomestilo za tradicionalno računalniško opremo in skupaj z ustreznim poslovnim modelom pridobiva na tržni in tehnološki uspešnosti. V magistrskem delu je predstavljeno področje računalništva v oblaku in njegove poglavitne značilnosti. Opisane so poslovne prednosti in pomanjkljivosti računalništva v oblaku predvsem iz vidika malih in srednjih podjetij. Predstavljeni so rezultati intervjujev, ki smo jih izvedeli med izbranimi računalniškimi podjetij. Na podlagi teh intervjujev smo postavili hipoteze, katerih veljavnost smo preverili za slovensko tržišče. V ta namen smo oblikovali in izvedli spletno anketo, ki raziskuje stopnjo ozaveščenosti o možnostih računalništva v oblaku med izbranimi malimi in srednjimi podjetij. Predstavili smo rezultate ankete in podali ugotovitve glede razmer na trgu slovenskem trgu oblačnega računalništva, ki smo jih razvili iz rezultatov anket. Ugotovili smo, da so slovenska podjetja dobro seznanjena s tehnologijami računalništva v oblaku, vendar tovrstnim tehnologijam še ne zaupajo. Na osnovi analize rezultatov ankete smo oblikovali predlog poslovnega modela na podlagi metode Osterwalder Business Model Canvas. Predlagani poslovni model vključuje vidike, ki jih je potrebno upoštevati pri ponudbi izdelkov ali storitev na trgu. Poslovni model smo uporabili pri načrtovanju uvedbe storitve shranjevanja varnostnih kopij podatkov v oblaku, ki jo bo konkretno podjetje tudi uvedlo na trg.
Ključne besede: IT tehnologije, varnostno kopiranje, računalništvo v oblaku, virtualizacija, poslovni model, Osterwalder Business Model Canvas
Objavljeno v RUNG: 25.05.2015; Ogledov: 5791; Prenosov: 311
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh