Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:SISTEM ZA POMOČ PRI IZBIRI OBLIKE SPLETNEGA OGLASNEGA SPOROČILA ZA INFORMIRANJE IZBRANIH TIPOV UPORABNIKOV
Avtorji:ID Bohanec, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Vuga Gregorič, Johannes (Avtor)
Datoteke:.pdf Johannes_Vuga_Gregoric.pdf (2,98 MB)
MD5: 6BFBC33BFC42D214269C2DC59C7EE9A9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:Namen dela je preučitev vpliva podajanja informacij z oglasnim sporočilom ciljnemu prejemniku. Spoznati želimo dejavnike, ki vplivajo na učinkovitejše podajanje informacij želenim uporabnikom. Cilj študije je bil izdelati interaktivno bazo podatkov, ki se lahko uporablja kot podlaga za pomoč pri snovanju oglasnih sporočil pa tudi kot pomoč pri prepoznavanju ciljnih uporabnikov za že izdelano oglasno sporočilo. Delo je sestavljeno iz preliminarne in glavne študije. Preliminarna študija zajema 84 osebnih anket, glavna študija pa 196 osebnih in 98 spletnih anket. Merili smo sprejemanje, razumevanje, pomnjenje in vizualizacijo sporočila. Iz zbranih podatkov smo izdelali več baz podatkov, jih analizirali z vrtilnimi tabelami in grafično prikazali povezave med podatki. Dobili smo pregled lastnosti specifičnih uporabnikov za podani tip sporočila. Uporabnost zbranih podatkov smo izboljšali z izdelavo odločitvenih dreves za izbiro tipa sporočila. Pridobljeni podatki in metode uporabe omogočajo izdelavo ustreznega sporočila za ciljnega uporabnika, ob tem pa tudi določitev potencialnih ciljnih uporabnikov za že izdelan oglas.
Ključne besede:sporočanje, spletno oglaševanje, izbira prejemnika sporočila, izbira tipa sporočila, baza podatkov, vrtilna tabela, vrtilni grafikon, odločitveno drevo, rudarjenje podatkov
Kraj izida:Nova Gorica
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUNG-2070 Novo okno
COBISS.SI-ID:4117755 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:55BN2EKA
Datum objave v RUNG:21.01.2016
Število ogledov:8116
Število prenosov:244
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A decision support system for selecting forms of online advertising messages to inform selected categories of users
Opis:The purpose of the work is to study the effect of giving information to a targeted user by a short ad. We wish to understand the factors of effective information giving to targeted users. The long term goal of the study is to build up an interactive data base, which can be used as a basis for ad design and identification of recipients for predesigned ads. The work consists of a preliminary study with 86 participants and a main study with 196 personal and 98 online participants. We measured acceptance, understanding, memorization and visualization of the user for an ad. The collected data were used to make databases. The data was analyzed by using pivot tables and charts, which were used to display the connections and interactions between the collected data. We derived an approximate view of specific user types for an ad. We enhanced the database use with decision tree models for add message type choosing. The database allows us to design an ad for a specific user or to determine potential users for a premade ad.
Ključne besede:messaging, online advertising, recipient message choice, message type choice, database, pivot table, pivot chart, decision tree, data mining


Nazaj