Repository of University of Nova Gorica

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:ANALIZA TRŽNEGA POTENCIALA MOBILNE APLIKACIJE ZA UPRAVLJANJE KLIMATSKIH NAPRAV PRI SLOVENSKIH UPORABNIKIH
Authors:ID Lesjak, Iztok (Mentor) More about this mentor... New window
ID Kompara, Timotej (Author)
Files:.pdf Timotej_Kompara.pdf (772,95 KB)
MD5: 4CCD8EE5C13C475549AB69752E1AA7A5
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:PTF - Faculty of Engineering and Management
Abstract:Z vedno bolj razširjeno rabo interneta in mobilnih pametnih naprav ter vse lažjim dostopom do spleta je uporabnikom omogočen nenehen dostop do mobilnih aplikacij. S pomočjo mobilnih aplikacij lahko lociramo, prepoznamo, upravljamo in nadzorujemo tudi gospodinjske naprave. Uporaba mobilnih aplikacij prodira v vse segmente vsakodnevnega življenja, zato je prav, da jih izkoristimo in si olajšamo vsakdanja opravila in obveznosti. Glede na to, da uporaba mobilnih aplikacij nenehno narašča, jih lahko inovativno izkoristimo tudi na področju upravljanja klimatskih naprav. V Sloveniji obstaja veliko potencialnih uporabnikov mobilne aplikacije za upravljanje klimatske naprave. Veliko objektov je že klimatiziranih, prav tako naraščata tudi uporaba pametnih telefonov ter vgradnja klimatskih naprav. Veliko uporabnikov klimatskih naprav sodi tudi v segment uporabnikov mobilnih aplikacij, zato smo si za cilj zastavili analizo potenciala umeščanja mobilne aplikacije na slovenski trg. Pri umeščanju mobilne aplikacije so ključne naloge vzpostavitev stika s potencialnimi in obstoječimi uporabniki klimatskih naprav, predstavitev prednosti uporabe mobilne aplikacije, analiza potreb uporabnikov, njihove želje in zmožnosti ter izdelava poslovnega načrta. Mobilna aplikacija za upravljanje klimatske naprave je produkt, za katerega je treba oblikovati poslovni model, katerega temelj je raziskati povečanje vrednosti za stranke. Potencialne kupce lahko k nakupu pritegnemo z ustreznimi prodajnimi strategijami in s tem utemeljimo prihodke in dobiček. Ko nov produkt izdelamo, pa ne smemo pozabiti na njegovo nadgradnjo, na primer obdelavo podatkov o delovanju naprave, servisiranje na daljavo, optimizacijo delovanja, zniževanje stroškov in iskanje novih rešitev. Mobilna aplikacija bi požela pravi uspeh šele ob ustreznem tržnem pristopu in strategiji, ki bi temeljila na sinergiji, večdisciplinarnosti in povezovanju interesov različnih deležnikov, od dobaviteljev, proizvajalcev klimatskih naprav, inštalaterjev interneta in klimatskih naprav, do oseb v digitalnem marketingu, ki zajema tako področje informatike kot bolj družboslovna področja, od psihologije, antropologije, sociologije in oblikovanja. Menimo, da je velik potencial umeščanja mobilne aplikacije za upravljanje klimatskih naprav pri slovenskih uporabnikih zaradi predpostavke brezplačnosti mogoče izkoristiti le, če je zagotovljena uspešnost umeščanja, ki po našem mnenju temelji na pogoju sodelovanja kadrov različnih strok. S tem pa se nam tudi odpirajo vrata v nadaljevanje raziskovanja, katerega namen bi bilo ugotoviti, ali obstaja interes povezovanja deležnikov različnih strok in znanstvenih smeri. Raziskali in analizirali bi možnosti, izzive in predpostavke uspešnosti modela večdisciplinarnosti in interdisciplinarnosti, saj predpostavljamo, da bi omogočal nadgrajevanje mobilne aplikacije, s katero je možno dosegati dobre poslovne rešitve vseh povezanih deležnikov, ne le rešitev za uporabnike klimatskih naprav.
Keywords:mobilna aplikacija, internet, pametni telefon, klimatska naprava, konkurenčnost, zadovoljna stranka
Place of publishing:Nova Gorica
Year of publishing:2018
PID:20.500.12556/RUNG-3354-a3a8f4d0-f9e7-41c5-0506-5f39907526c9 New window
COBISS.SI-ID:5298427 New window
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:C8UYTEBD
Publication date in RUNG:18.12.2018
Views:6506
Downloads:179
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Secondary language

Language:English
Title:Analysis of the market positioning potential of mobile application for air conditioners menagement by Slovenian air conditioners users
Abstract:With the ever-increasing use of the Internet and mobile smart devices, combined with easier access to World Wide Web, a constant access to mobile applications can be guaranteed to users. Mobile apps allow users to locate, recognize, manage and control household appliances. The usage of mobile apps is penetrating all segments of our everyday life and we use them wisely to facilitate our daily tasks and duties. Since the usage of mobile apps is spreading rapidly, we might take advantage of this innovative technology also for effective managing of air conditioners. The number of potential users of a mobile app for air conditioner managing in Slovenia is rather substantial. Many facilities are already air-conditioned, the use of smart phones and installation of air conditioners are also on the rise. Many users of air conditioners also use mobile apps, and that is precisely why we have made it our objective to analyse the potential for introducing a mobile app on the Slovenian market. The crucial tasks for a successful introduction of a mobile app are the following: establishing contacts with existing and potential air conditioner users; presenting advantages of a mobile app use; analysing the users' requirements, wishes and capabilities; developing a business plan. Air conditioner mobile app is a product that requires a business model, based on a research of added value for users. Adequate sales strategies must be developed to attract potential buyers and thereby achieve income and profit. When a new product is developed, we must not forget its upgrade, which in our case, might be: air conditioner operating data processing; remote servicing; operation optimization; cutting costs and search for new solutions.
Keywords:Mobile application, internet, smart phone, air conditioner, competitiveness, satisfied customer


Back