Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Advertising Strategies and New Media
Avtorji:ID Vaupotič, Aleš, Univerza v Novi Gorici (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:3.15 - Prispevek na konferenci brez natisa
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:The new media introduce new communicative constellations in all fields of human life (e.g. the increasing presence of Internet connection potentially facilitates dialogue over enormous distances). However, the human receptive capabilities are limited. The presentation shows a number of themes and communicative strategies that have been used in real advertising campaigns to point to possible approaches to creating new channels of communication. Predavanje v sklopu “prenosa znanja” v projektu “Po kreativni poti do znanja 2016/2017: UVAJANJE SODOBNIH PRISTOPOV PRI SPODBUJANJU MLADIH K INOVATIVNOSTI IN PODJETNOSTI”, 31. maja 2017, ob 9.00. uri na Univerzi v Novi Gorici (Vipavska 13, Rožna Dolina).
Ključne besede:novi mediji, oglaševanje, internet
Kraj izvedbe:Univerzi v Novi Gorici (Vipavska 13, Rožna Dolina)
Leto izvedbe:2017
PID:20.500.12556/RUNG-3867-aceefec4-f50e-528b-2da2-0ddb482f01e0 Novo okno
COBISS.SI-ID:5123323 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:1QQ4G2JU
Datum objave v RUNG:07.03.2018
Število ogledov:5455
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Naslov:Po kreativni poti do znanja 2016/2017: UVAJANJE SODOBNIH PRISTOPOV PRI SPODBUJANJU MLADIH K INOVATIVNOSTI IN PODJETNOSTI

Nazaj