Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Recenzija monografije Razvijanje ključnih zmožnosti pri pouku književnosti v gimnaziji
Avtorji:ID Božič, Zoran, Univerza v Novi Gorici (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:Recenzija monografije Jožice Jožef Beg, ki je izšla v zbirki Slavistična knjižnica (20). Recenzija vključuje kritičen odnos do teorije ključnih zmožnosti (kompetenc) in do sedanjega gimnazijskega pouka književnosti in splošne mature.
Ključne besede:Jožica Jožef Beg, didaktika, srednja šola, gimnazija, ključne zmožnosti, kompetence, književnost, matura, izobraževanje
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2019
Št. strani:280-282
Številčenje:1
PID:20.500.12556/RUNG-4444-5987e155-f83b-eb0d-37a7-0f856ef248e6 Novo okno
COBISS.SI-ID:5362171 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:YDVKYAQ9
Datum objave v RUNG:29.03.2019
Število ogledov:4931
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Razvijanje ključnih zmožnosti pri pouku književnosti v gimnaziji
Založnik:Zveza društev Slavistično društvo Slovenije
Leto izida:2019
ISBN:978-961-6715-26-3

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.03.2019

Nazaj